L'IoT hà cambiatu a sopravvivenza è u modu di vita di l'esseri umani, à u listessu tempu, ancu l'animali ne prufittanu.
1. Animali di fattoria più sicuri è più sani
L'agricultori sanu chì a surveglianza di u bestiame hè vitale. L'osservazione di e pecure aiuta l'agricultori à determinà e zone di pasculu chì i so greggi preferiscenu manghjà è pò ancu avvisà li di prublemi di salute.
In una zona rurale di Corsica, l'agricultori stanu installendu sensori IoT nantu à i porchi per amparà di più nantu à a so situazione è a so salute. L'altitudine di a regione varia, è i paesi induve i porchi sò allevati sò circundati da fureste dense. Tuttavia, i sensori IoT funzionanu in modu affidabile, dimustrendu ch'elli sò adatti per ambienti difficili.
Quantified AG spera di aduttà un approcciu simile per migliurà a visibilità per l'allevatori di bestiame. Brian Schubach, cofundatore è direttore tecnologicu di a cumpagnia, dice chì circa un bovinu nantu à cinque si ammala durante a ripruduzzione. Shubach afferma ancu chì i veterinari sò solu circa u 60% precisi in a diagnosi di e malatie relative à u bestiame. È i dati di l'Internet di e Cose puderanu purtà à diagnosi megliu.
Grazie à a tecnulugia, u bestiame pò campà una vita megliu è ammalassi menu spessu. L'agricultori ponu intervene prima chì i prublemi si presentinu, permettendu li di mantene a so attività prufittuosa.
2. L'animali domestici ponu manghjà è beie senza intervenzione
A maiò parte di l'animali domestici seguitanu una dieta regulare è si lamentanu cù lamenti, abbaghji è miagoli s'è i so pruprietarii ùn empienu micca e so ciotole di cibu è acqua. I dispusitivi IoT ponu distribuisce cibu è acqua durante u ghjornu, cum'èSerie OWON SPF, ponu i so pruprietarii risolve stu prublema.
A ghjente pò ancu alimentà i so animali domestici cù i cumandamenti Alexa è Google Assistant. Inoltre, l'alimentatori per animali domestici IoT è i fundatori d'acqua rispondenu à i dui bisogni principali di a cura di l'animali domestici, rendenduli assai convenienti per e persone chì travaglianu ore irregulari è volenu riduce u stress di i so animali domestici.
3. Avvicinate l'animali domestici è u pruprietariu
Per l'animali domestici, l'amore di i so pruprietarii significa tuttu per elli. Senza a cumpagnia di i so pruprietarii, l'animali domestici si sentiranu abbandunati.
Tuttavia, a tecnulugia aiuta à cumpensà a limitazione. I pruprietarii ponu piglià cura di i so animali domestici per mezu di a tecnulugia è fà chì i so animali domestici si sentinu amati da i so pruprietarii.
Sicurezza di l'IoTcameresò dotati di microfoni è altoparlanti chì permettenu à i pruprietarii di vede è cumunicà cù i so animali domestici.
Inoltre, certi gadget mandanu notificazioni à i smartphones per dì li s'ellu ci hè troppu rumore in casa.
E notificazioni ponu ancu dì à u pruprietariu se l'animale hà sbattutu qualcosa, cum'è una pianta in vaso.
Certi prudutti anu ancu una funzione di lanciamentu, chì permette à i pruprietarii di lancià cibu à i so animali domestici in ogni mumentu di u ghjornu.
E camere di sicurezza ponu aiutà i pruprietarii à stà à ghjornu cù ciò chì succede in casa, mentre chì l'animali domestici ne prufittanu ancu assai, perchè quandu sentenu a voce di i so pruprietarii, ùn si sentenu micca soli è ponu sente l'amore è a cura di i so pruprietarii.
Data di publicazione: 13 di ghjennaghju di u 2021