L'ambizione di u 5G: divurà u picculu mercatu wireless

L'Istitutu di Ricerca AIoT hà publicatu un rapportu riguardu à l'IoT cellulare - "Cellular IoT Series LTE Cat.1/LTE Cat.1 bis Market Research Report (Edizione 2023)". Di fronte à u cambiamentu attuale di l'industria in l'opinioni nantu à u mudellu IoT cellulare da u "mudellu piramidale" à u "mudellu ovu", l'Istitutu di Ricerca AIoT presenta a so propria comprensione:

Sicondu l'AIoT, u "mudellu d'ovu" pò esse validu solu sottu certe cundizioni, è a so premessa hè per a parte di cumunicazione attiva. Quandu l'IoT passivu, chì hè ancu sviluppatu da 3GPP, hè inclusu in a discussione, a dumanda di dispositivi cunnessi per a tecnulugia di cumunicazione è di cunnessione seguita sempre a lege di u "mudellu piramidale" in generale.

I standard è l'innuvazione industriale guidanu u sviluppu rapidu di l'IoT passivu cellulare

Quandu si tratta di l'IoT passivu, a tecnulugia tradiziunale di l'IoT passivu hà causatu un grande scalpore quandu hè apparsa, perchè ùn richiede micca caratteristiche di alimentazione, per risponde à i bisogni di parechji scenarii di cumunicazione à bassa putenza, RFID, NFC, Bluetooth, Wi-Fi, LoRa è altre tecnulugie di cumunicazione stanu aduprendu suluzioni passive, è l'IoT passivu basatu annantu à a rete di cumunicazione cellulare hè statu prupostu per a prima volta da Huawei è China Mobile in ghjugnu di l'annu scorsu, è à quellu tempu era ancu cunnisciutu cum'è "eIoT". Cunnisciutu cum'è "eIoT", l'ubbiettivu principale hè a tecnulugia RFID. Hè capitu chì l'eIoT cuntene una cupertura di applicazioni più larga, costi è cunsumu energeticu più bassi, supportu per funzioni basate nantu à a situazione, permettendu a rete lucale / larga è altre caratteristiche, per riempie a maiò parte di e carenze di a tecnulugia RFID.

Norme

A tendenza di cumbinà l'IoT passivu è e rete cellulari hà ricevutu sempre più attenzione, ciò chì hà purtatu à u sviluppu graduale di a ricerca di standard pertinenti, è i rapprisentanti è l'esperti pertinenti di 3GPP anu digià iniziatu u travagliu di ricerca è di standardizazione di l'IoT passivu.

L'urganizazione piglierà u passivu cellulare cum'è u rappresentante di a nova tecnulugia IOT passiva in u sistema tecnologicu 5G-A, è si prevede chì formerà u primu standard IOT passivu basatu annantu à a rete cellulare in a versione R19.

A nova tecnulugia IoT passiva di a Cina hè entrata in a fase di custruzzione di standardizazione dapoi u 2016, è hè attualmente in accelerazione per piglià u novu standard di tecnulugia IoT passiva.

  • In u 2020, u primu prughjettu di ricerca naziunale nantu à a nova tecnulugia passiva cellulare, "Ricerca nantu à i requisiti di l'applicazione IoT passiva basata nantu à a cumunicazione cellulare", guidatu da China Mobile in CCSA, è u travagliu di creazione di standard tecnichi cunnessi hè statu realizatu in TC10.
  • In u 2021, u prugettu di ricerca "Tecnulugia IoT basata annantu à l'energia ambientale" guidatu da OPPO è participatu da China Mobile, Huawei, ZTE è Vivo hè statu realizatu in 3GPP SA1.
  • In u 2022, China Mobile è Huawei anu prupostu un prughjettu di ricerca nantu à l'IoT passivu cellulare per u 5G-A in 3GPP RAN, chì hà iniziatu u prucessu internaziunale di definizione di standard per u passivu cellulare.

Innuvazione Industriale

Attualmente, a nova industria glubale di l'IOT passivu hè in i so primi tempi, è l'imprese cinesi stanu guidendu attivamente l'innuvazione industriale. In u 2022, China Mobile hà lanciatu un novu pruduttu IOT passivu "eBailing", chì hà una distanza di tag di ricunniscenza di 100 metri per un solu dispositivu, è à u listessu tempu, supporta a rete cuntinua di parechji dispositi, è pò esse adupratu per a gestione integrata di articuli, beni è persone in scenarii interni di media è grande scala. Pò esse adupratu per a gestione cumpleta di beni, beni è persunale in scene interne di media è grande scala.

À u principiu di quest'annu, basatu annantu à a serie Pegasus di chip di tag IoT passivi sviluppati da ella stessa, Smartlink hà realizatu cù successu u primu chip IoT passivu di u mondu è l'intermodulazione di cumunicazione di stazione base 5G, ponendu una basa solida per a successiva cummercializazione di a nova tecnulugia IoT passiva.

I dispusitivi IoT tradiziunali necessitanu batterie o alimentatori per gestisce a so cumunicazione è a trasmissione di dati. Questu limita i so scenarii d'usu è l'affidabilità, mentre aumenta ancu i costi di i dispusitivi è u cunsumu energeticu.

A tecnulugia IoT passiva, invece, riduce assai i costi di i dispositivi è u cunsumu energeticu utilizendu l'energia di l'onde radio in l'ambiente per guidà a cumunicazione è a trasmissione di dati. 5.5G sustenerà a tecnulugia IoT passiva, purtendu una gamma più larga è diversificata di scenarii d'applicazione per e future applicazioni IoT à grande scala. Per esempiu, a tecnulugia IoT passiva pò esse aduprata in case intelligenti, fabbriche intelligenti, cità intelligenti è altre zone per ottene una gestione di dispositivi è servizii più efficienti è intelligenti.

 

 

L'IoT passivu cellulare cumencia à ghjunghje à u picculu mercatu wireless?

In termini di maturità tecnologica, l'IoT passivu pò esse divisu in duie categurie: applicazioni mature rapprisentate da RFID è NFC, è percorsi di ricerca teorica chì raccolgenu l'energia di u signale da 5G, Wi-Fi, Bluetooth, LoRa è altri signali per alimentà i terminali.

Ancu s'è l'applicazioni IoT passive cellulari basate nantu à e tecnulugie di cumunicazione cellulare cum'è u 5G sò in i so primi tempi, u so putenziale ùn deve esse trascuratu, è anu numerosi vantaghji in l'applicazioni:

Prima, supporta distanze di cumunicazione più lunghe. L'RFID passivu tradiziunale à una distanza più longa, cum'è decine di metri di distanza, allora l'energia emessa da u lettore per via di a perdita, ùn pò micca attivà l'etichetta RFID, è l'IoT passivu basatu annantu à a tecnulugia 5G pò esse à una longa distanza da a stazione base pò esse

cumunicazione riescita.

Siconda, pò superà ambienti d'applicazione più cumplessi. In realtà, u metallu, u liquidu à a trasmissione di signali in u mezu di più grande impattu, basatu annantu à a tecnulugia 5G di l'Internet passivu di e cose, in applicazioni pratiche pò mustrà una forte capacità anti-interferenza, migliurà u tassu di ricunniscenza.

Terzu, una infrastruttura più cumpleta. L'applicazioni IoT passive cellulari ùn anu micca bisognu di cunfigurà un lettore dedicatu supplementu, è ponu aduprà direttamente a rete 5G esistente, paragunatu à a necessità di lettori è altri equipaghji cum'è l'RFID passivu tradiziunale, u chip in l'applicazione di a cunvenienza ancu.

postu chì i costi d'investimentu in l'infrastruttura di u sistema anu ancu un vantaghju più grande.

Da u puntu di vista di l'applicazione, in u terminal C pò fà per esempiu, a gestione di l'assi persunali è altre applicazioni, l'etichetta pò esse appiccicata direttamente à l'assi persunali, induve ci hè una stazione base pò esse attivata è inserita in a rete; Applicazioni di u terminal B in magazzinu, logistica,

A gestione di l'assi è cusì ùn sò micca un prublema, quandu u chip IoT passivu cellulare hè cumminatu cù tutti i tipi di sensori passivi, per ottene più tippi di raccolta di dati (per esempiu, pressione, temperatura, calore), è i dati raccolti saranu trasmessi attraversu e stazioni base 5G in a rete di dati,

chì permette una gamma più larga d'applicazioni IoT. Questu hà un altu gradu di sovrapposizione cù altre applicazioni IoT passive esistenti.

Da u puntu di vista di u prugressu di u sviluppu industriale, ancu s'è l'IoT passivu cellulare hè sempre in i so primi tempi, a velocità di sviluppu di sta industria hè sempre stata stupenda. À propositu di l'attualità, sò emersi qualchi chip IoT passivi.

  • I circadori di u Massachusetts Institute of Technology (MIT) anu annunziatu u sviluppu di un novu chip chì usa a banda di frequenza terahertz, u chip cum'è ricevitore di sveglia, u so cunsumu energeticu hè solu di uni pochi di microwatt, pò in larga misura sustene u funziunamentu efficace di sensori miniaturizzati, ancu di più.

espansione di u campu d'applicazione di l'Internet di e Cose.

  • Basatu annantu à a serie Pegasus di chip di tag IoT passivi sviluppati da ella stessa, Smartlink hà realizatu cù successu u primu chip IoT passivu di u mondu è u ligame di cumunicazione di stazione base 5G.

In cunclusione

Ci sò dichjarazioni chì l'Internet passivu di e Cose, malgradu u sviluppu di centinaie di miliardi di cunnessione, a situazione attuale, u ritmu di sviluppu pare esse rallentendu, unu hè duvutu à e limitazioni di a scena adattiva, cumprese a vendita al dettaglio, u magazzinu, a logistica è altri verticali.

l'applicazioni sò state lasciate nantu à u mercatu azionario; u secondu hè duvutu à i vincoli di distanza di cumunicazione RFID passiva tradiziunale è altri colli di buttiglia tecnologichi, chì risultanu in a difficultà di allargà una gamma più larga di scenarii d'applicazione. Tuttavia, cù l'aghjunta di a cumunicazione cellulare

a tecnulugia, pò esse capace di cambià rapidamente sta situazione, u sviluppu di un ecosistema d'applicazione più diversificatu.


Data di publicazione: 21 di lugliu di u 2023
Chat in linea WhatsApp!