(Nota di l'Editore: Questu articulu, traduttu da ZigBee Resource Guide. )
Annunziata à a fine di u 2014, a prossima specificazione ZigBee 3.0 duveria esse largamente cumpleta à a fine di questu annu.
Unu di l'ugettivi primari di ZigBee 3.0 hè di migliurà l'interoperabilità è minimizzà a cunfusione cunsolidendu a biblioteca di l'applicazioni ZigBee, sguassate i profili redundanti è streaming u sanu. In u corsu di 12 anni di travagliu standard, a libreria di l'applicazioni hè diventata unu di l'assi più preziosi di ZigBee - è qualcosa chì manca di manera evidenti in i standard di cuncurrenza di menu manure. In ogni casu, dopu à anni di crescita organica pezzu per pezzu, a biblioteca deve esse rivalutata in tuttu u so scopu di fà di l'interoperabilità un risultatu naturali piuttostu cà un pensamentu intenzionale. Questa rivalutazione assai necessaria di a biblioteca di u prufilu di l'applicazione rinfurzà ancu più stu attivu criticu è affruntà a debulezza chì hà invitatu critiche in u passatu.
Rinuvà è rinvigorisce sta valutazione hè soprattuttu impurtante avà, postu chì l'abissu trà i quadri di l'applicazioni è a strata di rete diventa più apparente, in particulare per e rete di maglia. Una robusta biblioteca d'applicazioni consolidata destinata à i nodi limitati di risorse diventerà ancu più preziosa cum'è Qualcomm, Google, Apple, Intel è altri cumincianu à capisce chì u Wi-Fi ùn hè micca adattatu per ogni applicazione.
L'altru cambiamentu tecnicu maiò in ZigBee 3.0 hè l'aghjuntu di Green Power. Precedentemente una funzione opzionale, Green Power serà standard in ZigBee 3.0, chì permette un risparmiu estremu di energia per i dispositi di cugliera d'energia, cum'è a luce cambiata chì utilizanu u muvimentu fisicu di l'interruttore per generà a putenza necessaria per trasmette u pacchettu ZigBee in a reta. Green Power permette à questi dispusitivi di utilizà solu 1 per centu di a putenza normalmente utilizata da i dispositi ZigBee creendu nodi proxy, di solitu alimentati in linea, chì agiscenu in nome di u node Green Power. Green Power rinfurzà ancu a capacità di ZigBee per affruntà l'applicazioni in l'illuminazione è l'automatizazione di l'edificiu, in particulare. Questi mercati anu digià principiatu à aduprà a cugliera di energia in switches di luce, sensori d'occupazione è altri dispositi per riduce a manutenzione, permettenu layout di stanza flessibili, è evità l'usu di cavu di rame caru è pesante per l'applicazioni induve hè necessariu solu signalazione di bassa putenza. , micca alta capacità di trasportu di corrente. Finu à l'intruduzioni di Green Power, u protocolu wireless Enocean era l'unica tecnulugia wireless pensata per l'applicazioni di cugliera di energia. Aghjunghjendu Green Power à a specificazione ZigBee 3.0 permette à ZigBee di aghjunghje più valore à a so pruposta di valore digià convincente in l'illuminazione, in particulare.
Mentre i cambiamenti tecnichi in ZigBee 3.0 sò sustanziali, a nova specificazione venerà ancu cun un rollout di marcatura, una nova certificazione, una nova marca è una nova strategia per andà à u mercatu - un novu iniziu assai necessariu per una tecnulugia matura. L'Alianza ZigBee hà dettu chì hè destinatu à l'International Consumer Electrinics Show (CES) in 2015 per a presentazione publica di ZigBee 3.0.
Tempu di post: 23-aug-2021