À propositu di LED - Prima parte

Lampadine LED

Oghje ghjornu, i LED sò diventati una parte inaccessibile di a nostra vita. Oghje, vi daraghju una breve introduzione à u cuncettu, e caratteristiche è a classificazione.

U cuncettu di LED

Un LED (Light Emitting Diode) hè un dispusitivu semiconduttore à statu solidu chì cunverte l'elettricità direttamente in luce. U core di u LED hè un chip semiconduttore, cù una estremità attaccata à un'impalcatura, una estremità di a quale hè un elettrodu negativu, è l'altra estremità cunnessa à l'estremità pusitiva di l'alimentatore, in modu chì tuttu u chip sia racchiusu in una resina epossidica.

Un chip semiconduttore hè custituitu da duie parti, una di e quali hè un semiconduttore di tipu p, in u quale i lacune dominanu, è l'altra hè un semiconduttore di tipu n, nantu à u quale l'elettroni dominanu. Ma quandu i dui semiconduttori sò cunnessi, si forma una "giunzione pn" trà elli. Quandu una corrente hè applicata à u chip attraversu u filu, l'elettroni sò spinti versu a regione p, induve si riuniscenu cù u lacune è emettenu energia in forma di fotoni, chì hè cumu i LED brillanu. È a lunghezza d'onda di a luce, u culore di a luce, hè determinata da u materiale chì forma a giunzione PN.

E caratteristiche di i LED

E caratteristiche intrinseche di i LED determinanu ch'elli sò a fonte di luce ideale per rimpiazzà a fonte di luce tradiziunale, hà una larga gamma di applicazioni.

  • Picculu Volume

Un LED hè basicamente un chip assai chjucu incapsulatu in una resina epossidica, dunque hè assai chjucu è assai ligeru.

-Bassu cunsumu energeticu

U cunsumu energeticu di i LED hè assai bassu, in generale, a tensione di funziunamentu di i LED hè 2-3,6 V.
A corrente di travagliu hè 0,02-0,03A.
Vale à dì, ùn cunsuma micca più di 0,1 W d'elettricità.

  • Longa Vita di Serviziu

Cù a currente è a tensione ghjuste, i LED ponu avè una durata di vita finu à 100 000 ore.

  • Alta luminosità è bassa temperatura
  • Prutezzione di l'ambiente

I LED sò fatti di materiali micca tossichi, à u cuntrariu di e lampade fluorescenti, chì cuntenenu mercuriu è causanu inquinamentu. Puderanu ancu esse riciclati.

  • Forte è durevule

I LED sò cumpletamente incapsulati in resina epossidica, chì hè più forte di e lampadine è di i tubi fluorescenti. Ùn ci sò ancu parti sciolte in a lampada, ciò chì rende i LED indistruttibili.

A classificazione di i LED

1, Sicondu u tubu emettitore di luceculorepunti

Sicondu u culore luminosu di u tubu luminosu, pò esse divisu in rossu, aranciu, verde (è verde giallu, verde standard è verde puru), turchinu è cusì.
Inoltre, certi LED cuntenenu chip di dui o trè culori.
Sicondu u diodu emettitore di luce mischiatu o micca mischiatu cù scatterers, culuritu o incolore, i vari culori di LED sopra citati ponu ancu esse divisi in trasparenti culuriti, trasparenti incolori, scattering culuritu è ​​scattering incolore di quattru tippi.
I diodi emettitori di luce diffusi è i diodi emettitori di luce ponu esse aduprati cum'è lampade indicatrici.

2. Sicondu e caratteristiche di u luminosusuperficiadi u tubu emettitore di luce

Sicondu e caratteristiche di a superficia di emissione di luce di u tubu di emissione di luce, pò esse divisu in lampada tonda, lampada quadrata, lampada rettangulare, tubu di emissione di luce facciale, tubu laterale è microtubu per installazione superficiale, ecc.
A lampada circulare hè divisa in Φ2mm, Φ4.4mm, Φ5mm, Φ8mm, Φ10mm è Φ20mm, ecc.
L'esteru di solitu registra u diodu emettitore di luce Φ3mm cum'è T-1, φ5mm cum'è T-1 (3/4), èφ4.4mm cum'è T-1 (1/4).

3.Sicondu ustrutturadi diodi emettitori di luce

Sicondu a struttura di i LED, ci sò tutti l'incapsulamenti epossidichi, l'incapsulamenti epossidichi à basa metallica, l'incapsulamenti epossidichi à basa ceramica è l'incapsulamenti di vetru.

4.Siconduintensità luminosa è corrente di travagliu

Sicondu l'intensità luminosa è a corrente di travagliu hè divisa in LED di luminosità ordinaria (intensità luminosa 100mCD);
L'intensità luminosa trà 10 è 100mCD hè chjamata diodu emettitore di luce d'alta luminosità.
A corrente di travagliu di i LED generali hè da dece mA à decine di mA, mentre chì a corrente di travagliu di i LED à bassa corrente hè inferiore à 2 mA (a luminosità hè a listessa chè quella di i tubi emettitori di luce ordinarii).
In più di i metudi di classificazione sopra menzionati, ci sò ancu metudi di classificazione per materiale di chip è per funzione.

Ted: u prossimu articulu hè ancu nantu à i LED. Chì ghjè? Per piacè, state à sente.:)


Data di publicazione: 27 di ghjennaghju di u 2021
Chat in linea WhatsApp!