A Specificazione di Compatibilità Pruposta da Apple per i Dispositivi di Posizionamentu, l'Industria hà Inauguratu un Cambiamentu Marinu?

Recentemente, Apple è Google anu presentatu inseme una bozza di specificazione industriale destinata à affrontà l'usu impropriu di i dispositivi di tracciamentu di a pusizione Bluetooth. Hè capitu chì a specificazione permetterà à i dispositivi di tracciamentu di a pusizione Bluetooth d'esse cumpatibili trà e piattaforme iOS è Android, di rilevazione è avvisi per cumpurtamenti di tracciamentu micca autorizati. Attualmente, Samsung, Tile, Chipolo, eufy Security è Pebblebee anu espressu u so sustegnu per a bozza di specificazione.

L'esperienza ci dice chì quandu una industria hà bisognu di esse regulata, prova chì a catena è u mercatu sò digià abbastanza grandi. Questu vale ancu per l'industria di u pusizionamentu. Tuttavia, Apple è i giganti anu ambizioni più grande daretu à sta mossa, chì pò ancu ribaltà l'industria di u pusizionamentu tradiziunale. È, oghje ghjornu, l'ecologia di pusizionamentu rapprisentata da i giganti hà "trè parti di u mondu", ciò chì hà un impattu considerableu nantu à i pruduttori in a catena industriale.

Posizionamentu di l'industria Seguite l'idea di Apple?

sAMUSANG

Sicondu l'idea di l'applicazione Apple Find My, u schema di Apple per a lucalizazione di i dispusitivi hè di realizà una rete glubale antropomorfizendu i dispusitivi indipendenti in stazioni base, è dopu algoritmi di crittografia per cumpletà a funzione di lucalizazione è di ricerca end-to-end. Ma per quantu bona sia l'idea, ùn basta micca à sustene u mercatu glubale cù solu a so propria ecologia hardware.

Per via di questu, Apple cerca ancu attivamente di allargà a capacità di u prugramma. Dapoi lugliu 2021, a funzione Find My d'Apple hà cuminciatu à apre gradualmente à i pruduttori d'accessori di terze parti. È, simile à e certificazioni MFi è MFM, Apple hà ancu lanciatu u logu indipendente Work with Apple Find My in l'ecologia di pusizionamentu, è attualmente 31 pruduttori si sò uniti per mezu di l'infurmazioni nantu à u situ web ufficiale.

Tuttavia, hè chjaru chì l'entrata di sti 31 pruduttori ùn hè micca abbastanza per copre u mondu sanu, è u più grande vulume di u mercatu mundiale hè sempre i dispusitivi Android. À u listessu tempu, Google è Samsung anu ancu sviluppatu una applicazione Find My simile - Pixel Power-off Finder è SmartThings Find, è, quest'ultima in solu dui anni u vulume d'accessu hà superatu i 300 milioni. In altre parolle, se Apple ùn apre micca l'interfaccia di i servizii di lucalizazione à più dispusitivi, hè prubabile chì sia superata da altri giganti. Ma a testarda Apple ùn hè mai stata capace di truvà una ragione per finisce sta cosa.

Ma hè tandu chì l'occasione si hè presentata. Siccomu u serviziu di lucalizazione di u dispusitivu era abusatu da alcune persone senza scrupuli, l'opinione publica è u mercatu anu mostratu segni di "declinu". È ùn sò micca s'ellu era solu un bisognu o una cuincidenza, ma Apple avia una ragione per accettà Android.

In dicembre di l'annu scorsu, Apple hà sviluppatu TrackerDetect per AirTag nant'à Android, un'applicazione chì cerca AirTag scunnisciuti (cum'è quelli piazzati da i criminali) in l'area di cupertura Bluetooth. U telefunu cù l'ultimu software installatu rileverà automaticamente l'AirTag chì ùn appartene micca à l'utente è emetterà un sonu d'alerta per fà u ricordu.

Cum'è pudete vede, l'AirTag hè più cum'è un portu chì cunnetta e duie eculugie di lucalizazione separate d'Apple è Android. Benintesa, un solu tracker ùn hè micca abbastanza per risponde à l'ambizioni d'Apple, dunque sta redazione di a specificazione guidata da Apple, hè diventata a so prossima mossa.

A specificazione cita chì permetterà à i dispositivi di tracciamentu di a pusizione Bluetooth d'esse cumpatibili trà e piattaforme iOS è Android, per a rilevazione di u cumpurtamentu di tracciamentu micca autorizatu è l'alerte. In altre parole, Apple pò ghjunghje è ancu gestisce più dispositivi di lucalizazione attraversu sta specificazione, chì hè ancu un modu mascheratu per risponde à a so idea di espansione di l'ecologia. D’altronde, tutta l'industria di u pusizionamentu cambierà secondu l'idea d'Apple.

Tuttavia, una volta chì a specificazione serà publicata, serà ancu pussibule chì l'industria di u pusizionamentu tradiziunale sia ribaltata. Dopu tuttu, in a seconda metà di a frase, a parola "senza autorizazione" pò influenzà alcuni pruduttori chì ùn supportanu micca a specificazione.

 

Dentru o fora di l'ecologia d'Apple Chì serà l'impattu ?

  • Latu di u chip

Per i ghjucatori di chip, a creazione di sta specificazione hè una bona cosa, postu chì ùn ci hè più una lacuna trà i dispositivi hardware è i servizii software, i cunsumatori averanu una scelta più larga è un putere d'acquistu più forte. U chip di pusizionamentu, cum'è produttore à monte, hà solu bisognu di furnisce à e cumpagnie chì sustenenu a specificazione per ottene u mercatu; à u listessu tempu, perchè sustene una nova specificazione = elevà a soglia, stimulerà ancu l'emergenza di una nova dumanda.

  • Latu di l'equipaggiu

Per i pruduttori di dispusitivi, l'OEM ùn saranu micca assai affettati, ma l'ODM, cum'è detentori di copyright di cuncepimentu di u produttu, saranu affettati in una certa misura. Da una parte, a specificazione di supportu di u produttu porterà à una voce più limitata, da l'altra parte, hè faciule esse isolatu da u mercatu sè ùn si supporta micca a specificazione.

  • Latu di a marca

Da u latu di a marca, l'impattu deve ancu esse discussu in categurie. Prima, per e piccule marche, u sustegnu di a specificazione pò senza dubbitu migliurà a so visibilità, ma hè difficiule di sopravvive s'elle ùn sustenenu micca a specificazione, è à u listessu tempu, per e piccule marche chì ponu differenziassi per vince u mercatu, a specificazione pò diventà un ostaculu per elle; secondu, per e grande marche, u sustegnu di a specificazione pò purtà à a diversione di i so gruppi di publicu, è s'elle ùn sustenenu micca a specificazione, ponu affruntà più prublemi.

Benintesa, s'ellu hè u statu ideale, tutti i dispusitivi di pusizionamentu saranu regulati è l'autorizazione currispundente, ma in questu modu, l'industria hè destinata à andà à a grande situazione d'integrazione.

Ciò chì si pò amparà hè chì, in più di i giganti di l'hardware cum'è Google è Samsung, a maiò parte di e cumpagnie rimanenti cum'è Tile, Chipolo, eufy Security è Pebblebee sò state dapoi longu attori in l'ecosistema Apple chì attualmente supportanu a specificazione.
È tuttu u mercatu di migliaia di pruduttori di dispositivi di pusizionamentu, è ancu daretu à e migliaia di imprese upstream è midstream, sta specificazione, se stabilita, è chì impattu hà nantu à i ghjucatori pertinenti di a catena industriale?

MELA

Si pò truvà chì, per via di sta specificazione, Apple serà un passu più vicinu à u so pianu di furnisce servizii di pusizionamentu per via di a so rete glubale, ma à u listessu tempu, trasformerà ancu l'ecologia di pusizionamentu di u mercatu C-terminal in una grande fusione. È, ch'ella sia Apple, Samsung o Google, a fruntiera di a cumpetizione trà i giganti cumincierà ancu à diventà sfocata, è a futura industria di pusizionamentu ùn pò più esse per luttà contr'à l'ecologia, ma più inclinata à luttà contr'à i servizii.


Data di publicazione: 9 di maghju di u 2023
Chat in linea WhatsApp!