China Mobile suspende u serviziu eSIM One Two Ends, induve và eSIM + IoT?

Perchè u sviluppu di l'eSIM hè una grande tendenza?

A tecnulugia eSIM hè una tecnulugia aduprata per rimpiazzà e carte SIM fisiche tradiziunali in forma di un chip integratu in u dispusitivu. Cum'è una suluzione integrata di carta SIM, a tecnulugia eSIM hà un putenziale considerable in i mercati di i smartphones, di l'IoT, di l'operatori mobili è di i cunsumatori.

Attualmente, l'applicazione di eSIM in i smartphones hè stata diffusa à l'esteru, ma per via di a grande impurtanza di a sicurezza di i dati in Cina, ci vulerà un pocu di tempu per chì l'applicazione di eSIM in i smartphones si sparga in Cina. Tuttavia, cù l'avventu di u 5G è l'era di a cunnessione intelligente di tuttu, eSIM, pigliendu i dispositivi intelligenti indossabili cum'è puntu di partenza, hà datu pienu ghjocu à i so vantaghji è hà trovu rapidamente coordinate di valore in parechji segmenti di l'Internet di e Cose (IoT), ottenendu una interazione co-guidata inseme cù u sviluppu di l'IoT.

Sicondu l'ultima previsione di TechInsights nantu à u mercatu eSIM, a penetrazione mundiale di l'eSIM in i dispositivi IoT duveria superà u 20% da u 2023. U mercatu mundiale di l'eSIM per l'applicazioni IoT crescerà da 599 milioni in u 2022 à 4.712 milioni in u 2030, ciò chì rapprisenta un CAGR di u 29%. Sicondu Juniper Research, u numeru di dispositivi IoT abilitati per eSIM crescerà di u 780% à u livellu mundiale in i prossimi trè anni.

 1

I principali fattori chì anu purtatu à l'arrivu di l'eSIM in u spaziu IoT includenu

1. Connettività efficiente: eSIM offre una sperienza di connettività più rapida è affidabile cà a connettività IoT tradiziunale, furnendu capacità di cumunicazione in tempu reale è senza interruzioni per i dispositivi IoT.

2. Flessibilità è scalabilità: a tecnulugia eSIM permette à i pruduttori di dispositivi di preinstallà carte SIM durante u prucessu di fabricazione, ciò chì permette di spedisce i dispositivi cù accessu à e rete di l'operatori. Permette ancu à l'utilizatori a flessibilità di cambià l'operatore attraversu capacità di gestione remota, eliminendu a necessità di rimpiazzà a carta SIM fisica.

3. Efficacia in termini di costi: eSIM elimina a necessità di una carta SIM fisica, simplificendu a gestione di a catena di furnimentu è i costi di l'inventariu, riducendu à tempu u risicu di carte SIM perse o danneggiate.

4. Sicurezza è prutezzione di a privacy: Cù l'aumentu di u numeru di dispusitivi IoT, i prublemi di sicurezza è di privacy diventanu particularmente critichi. E funzioni di crittografia è u mecanismu d'autorizazione di a tecnulugia eSIM saranu un strumentu impurtante per assicurà i dati è furnisce un livellu più altu di fiducia per l'utilizatori.

In riassuntu, cum'è innovazione rivoluzionaria, eSIM riduce significativamente u costu è a cumplessità di a gestione di e carte SIM fisiche, permettendu à l'imprese chì implementanu un gran numeru di dispositivi IoT d'esse menu vincolate da i prezzi di l'operatori è da i schemi d'accessu in u futuru, è dendu à l'IoT un altu gradu di scalabilità.

Analisi di e tendenze chjave di l'eSIM

I standard di l'architettura sò stati raffinati per simplificà a cunnessione IoT.

U raffinamentu cuntinuu di a specificazione di l'architettura permette u cuntrollu remotu è a cunfigurazione di l'eSIM attraversu moduli di gestione dedicati, eliminendu cusì a necessità di interazzione supplementaria cù l'utente è di integrazione di l'operatore.

Sicondu e specificazioni eSIM publicate da l'Associazione Globale di u Sistema per e Comunicazioni Mobili (GSMA), duie architetture principali sò attualmente appruvate, cunsumadore è M2M, chì currispondenu à e specificazioni di l'architettura eSIM SGP.21 è SGP.22 è à e specificazioni di i requisiti di l'architettura eSIM IoT SGP.31 è SGP.32 rispettivamente, cù a specificazione tecnica applicabile SGP.32V1.0 attualmente in ulteriore sviluppu. A nova architettura prumesse di simplificà a cunnessione IoT è di accelerà u tempu di cummercializazione per l'implementazioni IoT.

Aghjurnamentu tecnologicu, iSIM puderia diventà un strumentu di riduzione di i costi

eSIM hè a listessa tecnulugia chè iSIM per identificà l'utilizatori è i dispusitivi abbonati nantu à e rete mobile. iSIM hè un aghjurnamentu tecnologicu di a carta eSIM. Mentre chì a carta eSIM precedente richiedeva un chip separatu, a carta iSIM ùn richiede più un chip separatu, eliminendu u spaziu pruprietariu assignatu à i servizii SIM è integrendulu direttamente in u processore di l'applicazione di u dispusitivu.

Cusì, l'iSIM riduce u so cunsumu energeticu mentre riduce u cunsumu di spaziu. Paragonatu à una carta SIM regulare o eSIM, una carta iSIM cunsuma circa u 70% menu energia.

Attualmente, u sviluppu di iSIM soffre di cicli di sviluppu longhi, esigenze tecniche elevate è un indice di cumplessità aumentatu. Eppuru, una volta entratu in pruduzzione, u so cuncepimentu integratu riducerà l'usu di cumpunenti è cusì puderà risparmià a metà di u costu di fabricazione reale.

Teoricamente, l'iSIM rimpiazzerà cumpletamente l'eSIM, ma questu ci vulerà ovviamente assai strada. In u prucessu, l'eSIM "plug and play" averà chjaramente più tempu per catturà u mercatu per stà à u passu cù l'aghjurnamenti di i prudutti di i pruduttori.

Mentre hè discutibile se iSIM rimpiazzerà mai cumpletamente eSIM, hè inevitabile chì i fornitori di suluzioni IoT averanu avà più strumenti à a so dispusizione. Questu significa ancu chì diventerà più faciule, più flessibile è più economicu fà è cunfigurà dispositivi cunnessi.

2

eIM accelera u lanciu è risolve i sfidi di l'atterraggio di eSIM

eIM hè un strumentu di cunfigurazione eSIM standardizatu, vale à dì chì permette u dispiegamentu è a gestione à grande scala di dispositivi gestiti da IoT abilitati per eSIM.

Sicondu Juniper Research, l'applicazioni eSIM seranu aduprate solu in u 2% di l'applicazioni IoT in u 2023. Tuttavia, cù l'aumentu di l'adozione di strumenti eIM, a crescita di a cunnessione eSIM IoT supererà u settore di i cunsumatori, cumpresi i smartphones, in i prossimi trè anni. Da u 2026, u 6% di l'eSIM mundiali seranu aduprate in u spaziu IoT.

Finu à chì e suluzioni eSIM ùn sianu micca nantu à una strada standard, e suluzioni di cunfigurazione cumuna eSIM ùn sò micca adatte à i bisogni di l'applicazione di u mercatu IoT, ciò chì impedisce significativamente u sviluppu significativu di eSIM in u mercatu IoT. In particulare, u routing sicuru gestitu da abbonamentu (SMSR), per esempiu, permette solu à una sola interfaccia utente di cunfigurà è gestisce u numeru di dispositivi, mentre chì eIM permette di implementà parechje cunnessione simultaneamente per riduce i costi è cusì aumentà l'implementazioni per adattassi à i bisogni di l'implementazioni in u spaziu IoT.

Basatu annantu à questu, eIM stimulerà l'implementazione efficiente di e soluzioni eSIM mentre hè implementata in tutta a piattaforma eSIM, diventendu un mutore impurtante per purtà eSIM versu u fronte IoT.

 

 

3

Segmentazione aduprendu per sbloccare u putenziale di crescita

Mentre l'industrie 5G è IoT cuntinueghjanu à guadagnà slanciu, l'applicazioni basate nantu à scenarii cum'è a logistica intelligente, a telemedicina, l'industria intelligente è e cità intelligenti si vultaranu tutte versu l'eSIM. Si pò dì chì e richieste diversificate è frammentate in u campu IoT furniscenu un terrenu fertile per l'eSIM.
Sicondu l'autore, u percorsu di sviluppu di eSIM in u campu IoT pò esse sviluppatu da dui aspetti: capisce e zone chjave è mantene a dumanda à coda longa.

Prima, basatu annantu à a dipendenza da e rete à bassa putenza è a dumanda di implementazione à grande scala in l'industria IoT, eSIM pò truvà aree chjave cum'è l'IoT industriale, a logistica intelligente è l'estrazione di petroliu è gasu. Sicondu IHS Markit, a proporzione di dispositivi IoT industriali chì utilizanu eSIM à u livellu mundiale righjungerà u 28% da u 2025, cù un tassu di crescita annuale cumpostu di u 34%, mentre chì secondu Juniper Research, a logistica è l'estrazione di petroliu è gasu saranu l'industrie chì beneficeranu di più da u lanciu di l'applicazioni eSIM, cù questi dui mercati chì si prevede rapprisenteranu u 75% di l'applicazioni eSIM mundiali da u 2026. Si prevede chì questi dui mercati rapprisenteranu u 75% di l'adozione mundiale di eSIM da u 2026.

Sicondariamente, ci sò numerosi segmenti di mercatu per chì l'eSIM si espanda in i percorsi industriali digià in piazza in u spaziu IoT. Alcuni di i settori per i quali sò dispunibili dati sò elencati quì sottu.

 

01 Dispositivi intelligenti per a casa:

L'eSIM pò esse aduprata per cunnette dispositivi di casa intelligente cum'è lampade intelligenti, apparecchi intelligenti, sistemi di sicurezza è dispositivi di monitoraghju per permette u cuntrollu remotu è l'interconnessione. Sicondu a GSMA, u numeru di dispositivi di casa intelligente chì utilizanu eSIM supererà i 500 milioni in u mondu à a fine di u 2020.

è si prevede chì aumenterà à circa 1,5 miliardi da u 2025.

02 Cità Intelligenti:

L'eSIM pò esse applicatu à suluzioni di cità intelligenti cum'è a gestione intelligente di u trafficu, a gestione intelligente di l'energia è u monitoraghju intelligente di i servizii publichi per migliurà a sustenibilità è l'efficienza di e cità. Sicondu un studiu di Berg Insight, l'usu di l'eSIM in a gestione intelligente di i servizii publichi urbani crescerà di 68% da u 2025.

03 Vitture intelligenti:

Sicondu Counterpoint Research, ci saranu circa 20 milioni di vitture intelligenti equipate cù eSIM in u mondu à a fine di u 2020, è questu si prevede chì aumenterà à circa 370 milioni da u 2025.

5

Data di publicazione: 01 di ghjugnu di u 2023
Chat in linea WhatsApp!