Esplora a futura tendenza di sviluppu di a casa intelligente?

(Nota: Sezione di l'articulu ristampata da ulinkmedia)

Un articulu recente nantu à e spese in IoT in Europa hà mintuvatu chì u principale settore d'investimentu in IoT hè in u settore di i cunsumatori, in particulare in u duminiu di e soluzioni di automatizazione di a casa intelligente.

A difficultà à valutà u statu di u mercatu di l'IoT hè chì copre parechji tipi di casi d'usu, applicazioni, industrie, segmenti di mercatu, ecc. L'IoT industriale, l'IoT d'impresa, l'IoT di cunsumu è l'IoT verticale sò tutti assai diffirenti.

In u passatu, a maiò parte di e spese in Internet di e Cose (IoT) sò state destinate à a fabricazione discreta, a fabricazione di prucessi, i trasporti, i servizii publichi, ecc. Avà, ancu e spese in u settore di u cunsumu sò in crescita.

Di cunsiguenza, l'impurtanza relativa di i segmenti di cunsumatori previsti è anticipati, principalmente l'automatizazione di a casa intelligente, hè in crescita.

A crescita in u settore di u cunsumu ùn hè micca causata da a pandemia o da u fattu chì passemu più tempu in casa. Ma da l'altra parte, passemu più tempu in casa per via di a pandemia, chì affetta ancu a crescita è u tipu d'investimentu in l'automatizazione di a casa intelligente.

Benintesa, a crescita di u mercatu di e case intelligenti ùn hè micca limitata à l'Europa. In fatti, l'America di u Nordu hè sempre in testa à a penetrazione di u mercatu di e case intelligenti. Inoltre, si prevede chì a crescita continuerà à esse forte à livellu mundiale in l'anni dopu à a pandemia. À u listessu tempu, u mercatu evolve in termini di fornitori, suluzioni è mudelli d'acquistu.

  • Numeru di case intelligenti in Europa è in America di u Nordu in u 2021 è oltre

E spedizioni di sistemi di domotica è i ricavi di e spese di serviziu in Europa è in America di u Nordu cresceranu à un ritmu di crescita annuale (CAG) di u 18,0%, da 57,6 miliardi di dollari in u 2020 à 111,6 miliardi di dollari in u 2024.

Malgradu l'impattu di a pandemia, u mercatu di l'IoT hà avutu boni risultati in u 2020. U 2021, è soprattuttu l'anni chì seguitanu, parenu ancu abbastanza boni fora di l'Europa.

In l'ultimi anni, a spesa in l'Internet di e Cose di i cunsumatori, tradiziunalmente vista cum'è una nicchia per l'automatizazione di a casa intelligente, hà gradualmente superatu a spesa in altri settori.

À u principiu di u 2021, Berg Insight, una sucietà indipendente di analista di l'industria è di cunsulenza, hà annunziatu chì u numeru di case intelligenti in Europa è in America di u Nordu righjunghjerà un totale di 102,6 milioni da u 2020.

Cum'è digià mintuvatu, l'America di u Nordu hè in testa. À a fine di u 2020, a basa d'installazione di case intelligenti era di 51,2 milioni d'unità, cù un tassu di penetrazione di guasi 35,6%. Da u 2024, Berg Insight stima chì ci saranu guasi 78 milioni di case intelligenti in America di u Nordu, vale à dì circa u 53% di tutte e famiglie di a regione.

In termini di penetrazione di u mercatu, u mercatu europeu hè sempre in ritardu rispettu à l'America di u Nordu. À a fine di u 2020, ci saranu 51,4 milioni di case intelligenti in Europa. Si prevede chì a basa installata in a regione supererà i 100 milioni di unità à a fine di u 2024, cù un tassu di penetrazione di u mercatu di u 42%.

Finu à avà, a pandemia di COVID-19 hà avutu pocu impattu nant'à u mercatu di e case intelligenti in queste duie regioni. Mentre e vendite in i negozii fisichi sò calate, e vendite in linea sò aumentate. Parechje persone passanu più tempu in casa durante a pandemia è sò dunque interessate à migliurà i prudutti di e case intelligenti.

  • Differenze trà e soluzioni di casa intelligente preferite è i fornitori in America di u Nordu è in Europa

L'attori di l'industria di e case intelligenti si cuncentrenu sempre di più nantu à u latu software di e soluzioni per sviluppà casi d'usu interessanti. A facilità d'installazione, l'integrazione cù altri dispositivi IoT è a sicurezza continueranu à esse preoccupazioni di i cunsumatori.

À u livellu di i prudutti di casa intelligente (nutate chì ci hè una differenza trà avè certi prudutti intelligenti è avè una casa veramente intelligente), i sistemi di sicurezza domestica interattivi sò diventati un tipu cumunu di sistema di casa intelligente in America di u Nordu. I più grandi fornitori di sicurezza domestica includenu ADT, Vivint è Comcast, secondu Berg Insight.

In Europa, i sistemi tradiziunali di domotica è e soluzioni DIY sò più cumuni cum'è sistemi per tutta a casa. Questa hè una bona nutizia per l'integratori di domotica europei, elettricisti o spezialisti cun cumpetenze in domotica, è una varietà di cumpagnie chì offrenu tali capacità, cumprese Suntech, Centrica, Deutsche Telekom, EQ-3 è altri fornitori di sistemi domestici generali in a regione.

«Mentre a cunnettività principia à diventà una funzione standard in alcune categurie di prudutti per a casa, ci hè sempre una longa strada da fà prima chì tutti i prudutti in casa sianu cunnessi è capaci di cumunicà trà di elli», hà dettu Martin Buckman, analista senior di Berg Insight.

Benchì ci sianu differenze in i mudelli di compra di case intelligenti (produtti o sistemi) trà l'Europa è l'America di u Nordu, u mercatu di i fornitori hè diversu in ogni locu. Quale cumpagnu hè u megliu dipende da se u cumpratore usa un approcciu DIY, sistemi di domotica, sistemi di sicurezza, ecc.

Spessu vedemu i cunsumatori chì sceglienu suluzioni DIY da grandi venditori prima, è anu bisognu di l'aiutu di integratori esperti s'elli volenu avè prudutti più avanzati in u so portafogliu di case intelligenti. In tuttu, u mercatu di e case intelligenti hà sempre assai putenziale di crescita.

  • Opportunità per i spezialisti è i fornitori di suluzioni per a casa intelligente in America di u Nordu è in Europa

Per Berg Insight crede chì i prudutti è i sistemi ligati à a sicurezza è a gestione di l'energia sò stati i più riesciuti finu à oghje perchè furniscenu un valore chjaru à i cunsumatori. Per capisceli, è ancu u sviluppu di case intelligenti in Europa è in America di u Nordu, hè impurtante signalà e differenze in a cunnessione, u desideriu è i standard. In Europa, per esempiu, KNX hè un standard impurtante per l'automatizazione di a casa è l'automatizazione di l'edifici.

Ci sò certi ecosistemi da capisce. Schneider Electric, per esempiu, hà ottenutu a certificazione di domotica per i partenarii EcoXpert in a so linea Wiser, ma face ancu parte di un ecosistema cunnessu chì include Somfy, Danfoss è altri.

Oltre à questu, hè impurtante nutà chì l'offerte di domotica di queste cumpagnie si sovrappongono ancu à e soluzioni di automatizazione di l'edifici è facenu spessu parte di offerte oltre a casa intelligente, postu chì tuttu diventa più cunnessu. Mentre passemu à un mudellu di travagliu ibridu, serà particularmente interessante vede cumu l'uffizii intelligenti è e case intelligenti si cunnettenu è si sovrappongono se a ghjente vole soluzioni intelligenti chì funzionanu da casa, in ufficiu è in ogni locu.

 

 

 


Data di publicazione: 01 dicembre 2021
Chat in linea WhatsApp!