Recentemente, CSA Connectivity Standards Alliance hà publicatu ufficialmente u standard Matter 1.0 è u prucessu di certificazione, è hà tenutu una cunferenza stampa in Shenzhen.
In questa attività, l'invitati presenti anu presentatu in dettagliu u statu di sviluppu è a tendenza futura di Matter 1.0 da a parte standard di R&D à a parte di prova, è dopu da a parte di u chip à a parte di u dispusitivu di u pruduttu. À u listessu tempu, in a discussione à tavula rotonda, parechji dirigenti di l'industria anu espressu rispettivamente e so opinioni nantu à a tendenza di u mercatu di e case intelligenti, chì hè assai orientata versu u futuru.
"Roll" nova altezza - U software pò ancu esse certificatu da Matter
«Avete un cumpunente di software puru chì pò esse un pruduttu certificatu Matter chì pò cuntrullà direttamente tutti i dispositivi hardware Matter, è pensu chì questu averà un impattu trasfurmazionale.» — Su Weimin, presidente di CSA Connectivity Standards Alliance China.
In qualità di praticanti pertinenti di l'industria di a casa intelligente, u più preoccupante hè u gradu di supportu di i novi standard o protocolli per i prudutti pertinenti.
In l'introduzione di l'ultimu travagliu di Matter, Suweimin hà messu in risaltu i punti chjave.
Hè capitu chì i prudutti hardware supportati da u standard Matter includenu l'illuminazione elettrica, u cuntrollu HVAC, l'apparecchiature di cuntrollu è u ponte, l'apparecchiature TV è media, e tende, i sensori di sicurezza, a serratura di a porta è altre apparecchiature.
In u futuru, i prudutti hardware saranu estesi à e camere, à l'elettricità bianca domestica è à più prudutti di sensori. Sicondu Yang Ning, direttore di u dipartimentu di standard di OPPO, a Matter puderia ancu esse estesa à l'applicazioni in vittura in u futuru.
Ma a più grande nutizia hè chì Matter implementa avà l'autentificazione di i cumpunenti di u software. Prima di tuttu, ci vole à sapè perchè a publicazione di u standard Matter 1.0 hè stata ritardata.
Sicondu Su Weimin, "Più difficultà vene da cumu fà un compromisu trà i cuncurrenti".
Trà i sponsor è i sustenitori di Matter ci sò Google, Apple è altri giganti chì anu una manu in i prudutti di casa intelligente. Anu un pruduttu eccellente, una basa d'utilizatori chì hà travagliatu duramente per anni, è assai dati per migliurà l'esperienza di l'utente.
Eppuru, cum'è cuncurrenti, sceglienu sempre di cooperà per rompe l'ostaculi, chì devenu esse motivati da interessi più grandi. Dopu tuttu, rompe l'ostaculi à "l'interoperabilità" richiede u sacrifiziu di i vostri propri utilizatori. Hè un sacrifiziu perchè ciò chì sustene una marca ùn hè nunda di più chè a qualità è a quantità di i so clienti.
Per dì la simpliciamente, i giganti stanu aiutendu à fà cresce a Materia à u risicu di "churn". A ragione per piglià stu risicu hè chì a Materia pò purtà più soldi.
I più grandi benefici includenu, ma ùn sò micca limitati à: da una perspettiva macro, l'"interoperabilità" pò purtà un aumentu più grande di u mercatu di e case intelligenti; Da un puntu di vista micro, l'imprese ponu ottene più dati di l'utilizatori attraversu l'"interoperabilità".
Cusì dinù, perchè u contu deve esse elaboratu in anticipu - quale riceve chì. Dunque, lasciate chì a Materia cuntinui è cuntinui.
À u listessu tempu, l'implementazione di "l'interoperabilità" porta ancu à un altru prublema, chì hè chì rende i sviluppatori di prudutti più "trascurati". Per via di a cunvenienza di l'utilizatori, allargate u so spaziu di scelta, in modu chì possinu sceglie più marche di prudutti. In un tale ambiente, i pruduttori ùn ponu più fidà si di "ciò chì manca in u mo ecosistema" per motivà l'utilizatori à cumprà un pruduttu specificu, ma devenu aduprà vantaghji cumpetitivi più differenziati per ottene u favore di l'utilizatori.
Avà, a certificazione di cumpunenti di software da Matter hà purtatu stu "volume" à un novu livellu, è hè impurtante perchè affetta direttamente l'interessi di l'imprese.
Attualmente, praticamente ogni impresa chì face ecologia di prudutti di casa intelligente averà u so propiu software di cuntrollu cintrali, chì hè rispunsevule di cuntrullà u cambiamentu di prudutti è di monitorà u statu di i prudutti. Spessu basta à sviluppà una App, o ancu un picculu prugramma per ottene. Tuttavia, ancu s'ellu u so rolu ùn hè micca cusì grande cum'è imaginatu, pò purtà assai entrate à l'impresa. Dopu tuttu, i dati raccolti cum'è e preferenze di l'utilizatori sò generalmente l'"app killer" per u miglioramentu di i prudutti cunnessi.
Siccomu u software pò ancu passà a certificazione Matter, in u futuru, indipendentemente da i prudutti hardware o e piattaforme, l'imprese saranu cunfruntate cù una cumpetizione più forte, è ci saranu più imprese di software chì entreranu in u mercatu, un pezzu di a grande torta di a casa intelligente.
Tuttavia, da u latu pusitivu, l'implementazione di u standard Matter 1.0, u miglioramentu di l'interoperabilità è un supportu più altu anu purtatu maggiori opportunità di sopravvivenza per l'imprese chì fabricanu prudutti singuli sottu a pista di suddivisione, è à u listessu tempu anu eliminatu virtualmente alcuni prudutti cù funzioni debuli.
Inoltre, u cuntenutu di sta cunferenza ùn hè micca solu i prudutti, nantu à u mercatu di a casa intelligente, in a "tavola rotonda" nantu à u scenariu di vendita, u mercatu B, u mercatu C è altri aspetti di i dirigenti di l'industria anu cuntribuitu assai punti di vista preziosi.
Dunque, u mercatu di e case intelligenti deve fà un mercatu di punta B o di punta C? Aspittemu u prossimu articulu! Caricamentu in corsu……
Data di publicazione: 23 di nuvembre di u 2022