(Nota di l'editore: Questu articulu, estrattu è traduttu da ulinkmedia.)
In u so ultimu rapportu, "L'Internet di e Cose: Catturà l'Opportunità in Accelerazione", McKinsey hà aggiornatu a so cunniscenza di u mercatu è hà ricunnisciutu chì, malgradu a rapida crescita di l'ultimi anni, u mercatu ùn hè micca riesciutu à rispettà e so previsioni di crescita per u 2015. Oghje, l'applicazione di l'Internet di e Cose in l'imprese si trova di fronte à sfide di gestione, costu, talenti, sicurezza di a rete è altri fattori.
U rapportu di McKinsey hè attentu à definisce l'Internet di e Cose cum'è una reta di sensori è attuatori cunnessi à sistemi informatichi chì ponu monitorà o gestisce a salute è u benessere di l'uggetti è di e macchine cunnessi. I sensori cunnessi ponu ancu monitorà u mondu naturale, u cumpurtamentu umanu è animale.
In questa definizione, McKinsey esclude una larga categuria di sistemi in i quali tutti i sensori sò principalmente destinati à riceve input umanu (cum'è smartphones è PCS).
Dunque, chì ci hè dopu per l'Internet di e Cose ? McKinsey crede chì a traiettoria di u sviluppu di l'IoT, è ancu l'ambiente internu è esternu, hè cambiata dramaticamente dapoi u 2015, dunque analizza in dettagliu i fattori di ventu in coda è di ventu in fronte è furnisce raccomandazioni di sviluppu.
Ci sò trè venti di coda principali chì stanu pruvucendu una accelerazione sustanziale in u mercatu di l'IoT:
- Percezione di u valore: I clienti chì anu realizatu prughjetti IoT vedenu sempre di più u valore di l'applicazione, ciò chì hè un miglioramentu sustanziale rispetto à u studiu di McKinsey di u 2015.
- Prugressu Tecnulugicu: A causa di l'evoluzione tecnologica, a tecnulugia ùn hè più un collu di buttiglia per u sviluppu à grande scala di sistemi IoT. Calculu più veloce, costi di almacenamentu più bassi, durata di a batteria migliorata, progressi in l'apprendimentu automaticu... Sò u mutore di l'Internet di e cose.
- Effetti di rete: Da u 4G à u 5G, u numeru di dispositivi cunnessi hè esplosu, è a velocità, a capacità è a latenza di i vari protokolli di rete sò aumentate tutte.
Ci sò cinque fattori cuntrari, chì sò e sfide è i prublemi chì u sviluppu di l'Internet di e Cose deve generalmente affruntà.
- Percezione di a Gestione: L'imprese generalmente consideranu l'Internet di e Cose cum'è una tecnulugia piuttostu chè un cambiamentu in u so mudellu cummerciale. Dunque, se un prughjettu IoT hè guidatu da u dipartimentu IT, l'IT hè difficiule di generà i cambiamenti necessarii in u cumpurtamentu, u prucessu, a gestione è l'operazioni.
- Interoperabilità: L'Internet di e Cose ùn hè micca in ogni locu, tuttu u tempu, hà una longa strada da fà, ma ci sò parechji ecosistemi "fumeggiabili" in u mercatu di l'IoT avà.
- Costi d'installazione: A maiò parte di l'utilizatori d'imprese è di i cunsumatori consideranu l'installazione di suluzioni IoT cum'è unu di i più grandi prublemi di costu. Questu hè ligatu à u precedente ostaculu, l'interoperabilità, chì aumenta a difficultà d'installazione.
- Cibersigurtà: Sempre più guverni, imprese è utilizatori prestanu attenzione à a sicurezza di l'Internet di e Cose, è i nodi di l'Internet di e Cose in u mondu sanu offrenu più opportunità per i pirati informàtichi.
- Cunfidenzialità di i dati: Cù u rinfurzamentu di e lege di prutezzione di i dati in diversi paesi, a privacy hè diventata una preoccupazione principale per parechje imprese è cunsumatori.
Di fronte à i venti cuntrari è di i venti di coda, McKinsey offre sette passi per un implementazione riescita à grande scala di prughjetti IoT:
- Definisce a catena di decisione è i decisori di i prughjetti di l'Internet di e Cose. Attualmente, parechje imprese ùn anu micca decisori chjari per i prughjetti IoT, è u putere decisionale hè spargugliatu in diverse funzioni è dipartimenti cummerciali. I decisori chjari sò chjave per u successu di i prughjetti IoT.
- Pensate à a scala da u principiu. Parechje volte, l'imprese sò attratte da qualchì nova tecnulugia è si focalizanu nantu à u pilotu, chì finisce in u "purgatoriu di u pilotu" di u pilotu cuntinuu.
- Avè u curaghju di entre in u ghjocu. Senza una suluzione magica - vale à dì, nisuna tecnulugia o approcciu unicu chì pò esse disruptive - implementà è applicà parechje suluzioni IoT à u listessu tempu facilita à furzà l'imprese à trasfurmà i so mudelli cummerciali è i flussi di travagliu per catturà più valore.
- Investite in talenti tecnichi. A chjave per risolve a scarsità di talenti tecnichi per l'Internet di e Cose ùn sò micca i candidati, ma i reclutatori chì parlanu un linguaghju tecnicu è anu cumpetenze tecniche cummerciale. Mentre l'ingegneri di dati è i scientifichi principali sò cruciali, l'avanzamentu di e capacità urganizative dipende da u miglioramentu cuntinuu di a literacia di dati in tutti i settori.
- Ridisegnà i mudelli è i prucessi cummerciali principali. L'implementazione di prughjetti di l'Internet di e Cose ùn hè micca solu per i dipartimenti IT. A tecnulugia da sola ùn pò micca liberà u putenziale è creà valore di l'Internet di e Cose. Solu ridisegnendu u mudellu operativu è u prucessu cummerciale a riforma digitale pò avè un effettu.
- Prumove l'interoperabilità. L'attuale paisaghju di l'IoT, duminatu da ecosistemi frammentati, dedicati è guidati da a vlocation, limita a capacità di l'IoT di scalà è integrà, ostacola u sviluppu di l'IoT è aumenta i costi. L'utilizatori di l'imprese ponu aduprà l'interoperabilità cum'è criteriu di appruvvisu per prumove l'interconnessione di sistemi è piattaforme IoT in una certa misura. Prumove l'interoperabilità. L'attuale paisaghju di l'IoT, duminatu da ecosistemi frammentati, dedicati è guidati da a vlocation, limita a capacità di l'IoT di scalà è integrà, ostacola u sviluppu di l'IoT è aumenta i costi. L'utilizatori di l'imprese ponu aduprà l'interoperabilità cum'è criteriu di appruvvisu per prumove l'interconnessione di sistemi è piattaforme IoT in una certa misura.
- Modellà in modu proattivu l'ambiente corporativu. L'imprese devenu sforzassi di custruisce a so propria ecologia di l'Internet di e Cose. Per esempiu, duvemu dà priorità à a sicurezza di a rete da u primu ghjornu, selezziunà fornitori affidabili è custruisce un quadru di gestione di i risichi di sicurezza di a rete da dui aspetti di e soluzioni tecniche è di a guvernanza corporativa per assicurà a sicurezza di l'Internet di e Cose end-to-end.
In generale, McKinsey crede chì l'Internet di e Cose, mentre cresce più lentamente di ciò chì era previstu, creerà sempre un valore ecunomicu è suciale significativu. I fattori chì rallentanu è impediscenu u sviluppu di l'Internet di e Cose ùn sò micca a tecnulugia stessa o a mancanza di fiducia, ma i prublemi operativi è ecologichi. S'ellu si pò fà avanzà u prossimu passu di u sviluppu di l'IoT cum'è previstu dipende da cumu l'imprese è l'utilizatori di l'IoT affrontanu questi fattori avversi.
Data di publicazione: 22 di nuvembre di u 2021