Da l'apparecchi intelligenti per a casa intelligente, da l'intelligenza di un solu pruduttu à l'intelligenza di tutta a casa, l'industria di l'elettrodomestici hè entrata gradualmente in a via intelligente. A dumanda di intelligenza di i cunsumatori ùn hè più u cuntrollu intelligente per mezu di l'APP o di l'altoparlante dopu chì un solu apparecchiu domesticu hè cunnessu à Internet, ma più speranza per una sperienza intelligente attiva in u spaziu di interconnessione di tutta a scena di a casa è di a residenza. Ma a barriera ecologica à u multiprotocolu hè una lacuna incolmabile in a connettività:
· L'imprese di elettrodomestici / arredamenti per a casa anu bisognu di sviluppà diverse adattazioni di prudutti per diversi protocolli è piattaforme cloud, ciò chì raddoppia u costu.
· L'utilizatori ùn ponu micca sceglie trà diverse marche è diversi prudutti di l'ecosistema;
· A parte di vendita ùn pò micca dà à l'utilizatori suggerimenti precisi è cumpatibili cù i prufessiunali;
· U prublema di a vendita dopu a vendita di l'ecologia di a casa intelligente hè assai al di là di a categuria di a vendita dopu a vendita di l'apparecchi domestici, ciò chì affetta seriamente u serviziu è a sensazione di l'utente……
Cumu risolve u prublema di i detriti senza isula è di l'interconnessione in diversi ecosistemi di case intelligenti hè u prublema principale da risolve urgentemente in una casa intelligente.
I dati mostranu chì u puntu di dulore di l'usu di i prudutti di casa intelligente "diverse marche di dispositivi ùn ponu micca cumunicà trà di elli" classificatu prima cù u 44%, è a connettività hè diventata a più grande aspettativa di l'utilizatori per a casa intelligente.
A nascita di Matter hà rilanciatu l'aspirazione originale di l'Internet di tuttu in u scoppiu di l'intelligenza. Cù a liberazione di Matter1.0, a casa intelligente hà furmatu un standard unificatu nantu à a cunnessione, chì hà fattu un passu chjave in u crux di l'interconnessione di l'Internet di e Cose.
U valore fundamentale di l'intelligenza di tutta a casa in u quadru di u sistema di casa intelligente si riflette in a capacità di percepisce, piglià decisioni, cuntrullà è dà feedback in modu autonomu. Attraversu l'apprendimentu cuntinuu di l'abitudini di l'utilizatori è l'evoluzione cuntinua di e capacità di serviziu, l'infurmazioni decisionali chì currispondenu à i bisogni individuali di l'utilizatori sò infine trasmesse à ogni terminale per cumpletà u ciclu di serviziu autonomu.
Semu entusiasti di vede Matter furnisce un protocolu di cunnessione unificatu basatu annantu à IP cum'è u novu standard di cunnessione per a casa intelligente à u livellu cumunu di u software. Ethernet, Wi-Fi, Bluetooth Low Energy, Thread, è parechji altri protocolli portanu i so rispettivi punti di forza à una sperienza senza soluzione di continuità in una modalità spartuta è aperta. Indipendentemente da quale dispositivi IoT di protocolu di bassu livellu sò in esecuzione, Matter pò fusionalli in un linguaghju cumunu chì pò cumunicà cù i nodi finali attraversu una sola applicazione.
Basatu annantu à Matter, vedemu intuitivamente chì i cunsumatori ùn anu micca bisognu di preoccupassi di l'adattazione di u gateway di i vari apparecchi domestici, ùn anu micca bisognu di utilizà l'idea di "sottu à tutti i scacchi" per cuncepisce l'apparecchi domestici prima di l'installazione, in modu da ottene una scelta di cunsumu più simplice. L'imprese puderanu fucalizà si nantu à u sviluppu di i prudutti è l'innuvazione in u terrenu fertile di a cunnessione, finendu i ghjorni quandu i sviluppatori avianu da sviluppà un stratu d'applicazione separatu per ogni protocolu è aghjunghje un stratu di bridging/trasfurmazione supplementu per custruisce reti di casa intelligente trasfurmate in protocolu.
L'avventu di u protocolu Matter hà rottu e barriere trà i protocolli di cumunicazione, è hà prumuvutu i pruduttori di dispositivi intelligenti à supportà parechji ecosistemi à un costu assai bassu da u livellu di l'ecosistema, rendendu l'esperienza di casa intelligente di l'utilizatori più naturale è cunfortu. U bellu pianu dipintu da Matter diventa realità, è stemu pensendu à cumu fà accade da diversi aspetti. Se Matter hè u ponte di l'interconnessione di a casa intelligente, chì cunnetta tutti i tipi di dispositivi hardware per operà in cuuperazione è diventà sempre più intelligenti, hè necessariu chì ogni dispositivu hardware abbia a capacità di aghjurnamentu OTA, mantene l'evoluzione intelligente di u dispositivu stessu, è feedback l'evoluzione intelligente di altri dispositivi in tutta a rete Matter.
Iterazione di a Materia Stessa
Affidatevi à l'OTA per più tipi d'accessu
A nova versione di Matter1.0 hè u primu passu versu a cunnettività per Matter. Per ottene l'unificazione di a pianificazione originale, u supportu di solu trè tippi d'accordi ùn hè micca abbastanza è richiede una versione di protocolu multiplu iterativu, un supportu di estensione è applicazione per un ecosistema domesticu più intelligente, è in i diversi sistemi ecologichi è i requisiti di certificazione di Matter, l'aghjurnamentu OTA hè una capacità indispensabile per ogni pruduttu domesticu intelligente. Dunque, hè necessariu avè OTA cum'è una capacità indispensabile per a successiva espansione è ottimizazione di u protocolu. OTA ùn solu dà à i prudutti di casa intelligente a capacità di evoluzione è iterazione, ma aiuta ancu u protocolu Matter à migliurà è iterazione continua. Aghjurnendu a versione di u protocolu, OTA pò supportà l'accessu di più prudutti di casa è furnisce una sperienza interattiva più fluida è un accessu più stabile è sicuru.
Importa u serviziu di a sotturete chì deve esse aggiornatu
Per realizà l'evoluzione sincrona di a materia
I prudutti basati nantu à i standard Matter sò principalmente divisi in duie categurie. Una hè rispunsevule di l'entrata di l'interazzione è di u cuntrollu di i dispusitivi, cum'è l'APP mobile, l'altoparlante, u schermu di cuntrollu cintrali, ecc. L'altra categuria hè quella di i prudutti terminali, i sottuequipaggiamenti, cum'è l'interruttori, e luci, e tende, l'elettrodomestici, ecc. In u sistema intelligente di tutta a casa, parechji dispusitivi sò protokolli non IP o protokolli pruprietarii di i pruduttori. U protokollu Matter supporta a funzione di bridging di i dispusitivi. I dispusitivi di bridging Matter ponu fà chì i dispusitivi di protokollu non Matter o di protokollu pruprietariu si uniscinu à l'ecosistema Matter, permettendu à l'utilizatori di cuntrullà tutti i dispusitivi in u sistema intelligente di tutta a casa senza discriminazione. Attualmente, 14 marche naziunali anu annunziatu ufficialmente a cuuperazione, è 53 marche anu cumpletatu a prova. I dispusitivi chì supportanu u protokollu Matter ponu esse divisi in trè categurie simplici:
· Dispositivu Matter: Un dispositivu nativu certificatu chì integra u protocolu Matter
· Apparecchiatura Matter Bridge: Un dispusitivu di bridging hè un dispusitivu chì rispetta u protocolu Matter. In l'ecosistema Matter, i dispusitivi micca Matter ponu esse aduprati cum'è nodi di "dispusitivi bridged" per cumpletà a mappatura trà altri protocolli (cum'è Zigbee) è u protocolu Matter attraversu dispusitivi bridging. Per cumunicà cù i dispusitivi Matter in u sistema
· Dispositivu à ponte: Un dispositivu chì ùn usa micca u protocolu Matter accede à l'ecosistema Matter per mezu di un dispositivu à ponte Matter. U dispositivu à ponte hè rispunsevule di a cunfigurazione di a rete, di a cumunicazione è di altre funzioni.
Diversi articuli di casa intelligente puderanu cumparisce in un certu tipu sottu u cuntrollu di tutta a scena intelligente di a casa in u futuru, ma ùn importa micca u tipu d'equipaggiu, cù l'aghjurnamentu iterativu di u protocolu Matter averà bisognu di esse aghjurnatu. I dispositivi Matter devenu stà à u passu cù l'iterazione di a pila di protocolu. Dopu à a publicazione di i standard Matter successivi, u prublema di a cumpatibilità di i dispositivi di bridging è di l'aghjurnamentu di a sotturete pò esse risoltu da l'aghjurnamentu OTA, è l'utente ùn averà micca bisognu di cumprà un novu dispositivu.
A materia cunnetta parechji ecosistemi
Porterà sfide à a manutenzione remota di OTA per i pruduttori di marca.
A topologia di rete di diversi dispositivi nantu à a LAN furmata da u protocolu Matter hè flessibile. A logica simplice di gestione di dispositivi di u cloud ùn pò micca risponde à a topologia di i dispositivi cunnessi da u protocolu Matter. A logica esistente di gestione di dispositivi iot hè di definisce u tipu di pruduttu è u mudellu di capacità nantu à a piattaforma, è dopu chì a rete di dispositivi hè attivata, pò esse gestita, operata è mantenuta attraversu a piattaforma. Sicondu e caratteristiche di cunnessione di u protocolu Matter, da una parte, i dispositivi cumpatibili cù u protocolu non Matter ponu esse cunnessi per bridging. A piattaforma cloud ùn pò micca rilevà i cambiamenti di i dispositivi di protocolu non Matter è a cunfigurazione di scenarii intelligenti. Da una parte, hè cumpatibile cù l'accessu à i dispositivi di altri ecosistemi. A gestione dinamica trà dispositivi è ecosistemi è a separazione di i permessi di dati richiederanu un cuncepimentu più cumplessu. Se un dispositivu hè rimpiazzatu o aghjuntu in a rete Matter, a cumpatibilità di u protocolu è l'esperienza di l'utente di a rete Matter devenu esse assicurate. I pruduttori di marca di solitu anu bisognu di cunnosce a versione attuale di u protocolu Matter, i requisiti attuali di l'ecosistema, a modalità attuale di accessu à a rete è una seria di metudi di manutenzione post-vendita. Per assicurà a cumpatibilità è a cuerenza di u software di tuttu l'ecosistema di a casa intelligente, a piattaforma di gestione di u cloud OTA di i pruduttori di marca deve cunsiderà cumpletamente a gestione di u software di e versioni è di i protokolli di i dispositivi è u sistema di serviziu di u ciclu di vita cumpletu. Per esempiu, a piattaforma cloud SaaS OTA standardizata da Elabi pò currisponde megliu à u sviluppu cuntinuu di Matter.
Matter1.0, dopu tuttu, hè appena statu publicatu, è parechji pruduttori anu appena cuminciatu à studiallu. Quandu i dispusitivi di casa intelligente Matter entranu in migliaia di famiglie, forse Matter hè digià stata a versione 2.0, forse l'utilizatori ùn sò più soddisfatti di u cuntrollu di l'interconnessione, forse più pruduttori si sò uniti à u campu Matter. Matter hà prumuvutu l'onda intelligente è u sviluppu tecnologicu di a casa intelligente. In u prucessu di evoluzione iterativa cuntinua intelligente di a casa intelligente, u tema eternu è l'opportunità in l'arena di a casa intelligente continueranu à sviluppassi intornu à l'intelligente.
Data di publicazione: 24 d'ottobre di u 2022