U WiFi hè avà una parte essenziale di a nostra vita cum'è a lettura, u ghjocu, u travagliu è cusì.
A magia di l'onde radio porta dati avanti è indietro trà dispositivi è router wireless.
Tuttavia, u signale di a rete wireless ùn hè micca omnipresente. Calchì volta, l'utilizatori in ambienti cumplessi, case grande o ville anu spessu bisognu di implementà estensori wireless per aumentà a cupertura di i signali wireless.
Tuttavia, a luce elettrica hè cumuna in l'ambiente internu. Ùn saria micca megliu s'è no pudemu mandà un signale senza filu attraversu a lampadina di a luce elettrica ?
Maite Brandt Pearce, prufessore in u Dipartimentu di Ingegneria Elettrica è Informatica di l'Università di Virginia, sperimenta l'usu di i led per mandà signali wireless più velocemente di e cunnessione Internet standard attuali.
I circadori anu chjamatu u prugettu "LiFi", chì ùn usa micca energia supplementaria per mandà dati senza filu attraversu lampadine LED. Un numeru crescente di lampade sò avà cunvertite in LED, chì ponu esse piazzate in diversi lochi di a casa è cunnesse senza filu à Internet.
Ma a prufessore Maite Brandt Pearce suggerisce di ùn ghjittà micca u vostru router wireless internu.
E lampadine LED emettenu signali di rete wireless, chì ùn ponu micca rimpiazzà u WiFi, ma sò solu un mezzu ausiliariu per espande a rete wireless.
In questu modu, ogni locu in l'ambiente induve pudete installà una lampadina pò esse un puntu d'accessu à u WiFi, è u LiFi hè assai sicuru.
Digià, l'imprese stanu sperimentendu cù l'usu di LI-Fi per cunnette si à Internet aduprendu onde luminose da una lampada da scrivania.
L'inviu di signali senza filu per mezu di lampadine LED hè solu una tecnulugia chì hà un grande impattu nantu à l'Internet di e Cose.
Cunnettendu si à a rete wireless furnita da a lampadina, a macchina da caffè, u frigorifero, u scaldabagnu è cetera di a casa ponu esse cunnessi à Internet.
In u futuru, ùn averemu più bisognu di estende a rete wireless furnita da un router wireless à ogni stanza di a casa è di cunnette l'apparecchi.
Una tecnulugia LiFi più pratica ci permetterà di utilizà e rete wireless in e nostre case.
Data di publicazione: 16 dicembre 2020