A NASA sceglie SpaceX Falcon Heavy per prumove a nova stazione spaziale lunare Gateway

SpaceX hè cunnisciutu per u so eccellente lanciamentu è sbarcu, è avà hà guadagnatu un altru cuntrattu di lanciamentu di altu prufilu da a NASA. L'agenzia hà sceltu a Rocket Company d'Elon Musk per mandà e parti iniziali di u so passaghju lunare longu aspittatu in u spaziu.
U Gateway hè cunsideratu cum'è u primu postu à longu andà per l'umanità nantu à a luna, chì hè una piccula stazione spaziale. Ma à u cuntrariu di a Stazione Spaziale Internaziunale, chì orbita a Terra relativamente bassu, a porta orbitarà a Luna. Supportarà a prossima missione astronauta, chì face parte di a missione Artemis di a NASA, chì torna à a superficia lunare è stabilisce una presenza permanente.
In particulare, u SpaceX Falcon Heavy Rocket System lanciarà elementi di putenza è propulsione (PPE) è Habitat and Logistics Base (HALO), chì sò parti chjave di u portale.
HALO hè una zona residenziale pressurizzata chì riceve astronauti in visita. PPE hè simile à i mutori è i sistemi chì mantenenu tuttu in funzione. A NASA u descriva cum'è "una nave spaziale solare di 60 kilowatt chì furnisce ancu energia, cumunicazioni à alta velocità, cuntrollu di l'attitudine è a capacità di spustà u portale in diverse orbite lunari".
U Falcon Heavy hè a cunfigurazione pesante di SpaceX, custituita da trè boosters Falcon 9 ligati cù una seconda tappa è una carica utile.
Dapoi u so debut in 2018, a Tesla di Elon Musk hà volatu à Marte in una manifestazione ben cunnisciuta, Falcon Heavy hà solu volatu duie volte. Falcon Heavy pensa à lancià un paru di satelliti militari più tardi questu annu, è lancià a missione Psyche di a NASA in 2022.
Attualmente, u PPE è HALO di Lunar Gateway seranu lanciati da u Kennedy Space Center in Florida in maghju 2024.
Segui u calendariu spaziale 2021 di CNET per tutte l'ultime nutizie spaziali quist'annu. Pudete ancu aghjunghje à u vostru Google Calendar.


Tempu di Postu: Feb-24-2021
Chat in ligna WhatsApp!