-Più di 150 principali fornitori di servizii di cumunicazione in u mondu sanu si sò rivolti à Plume per una iperconnettività sicura è servizii di casa intelligente persunalizati-
Palo Alto, California, 14 di dicembre di u 2020/PRNewswire/-Plume®, un pionieru in i servizii persunalizati di casa intelligente, hà annunziatu oghje chì u so portafogliu di applicazioni avanzate di servizii di casa intelligente è di fornitori di servizii di cumunicazione (CSP) hà righjuntu un record. Cù a crescita è l'adozione, u pruduttu hè avà dispunibule per più di 20 milioni di famiglie attive in u mondu. À u 2020, Plume s'hè espansa rapidamente, è attualmente aghjusta circa 1 milione di nuove attivazioni di casa à un ritmu acceleratu per mese. Questu hè in un mumentu in u quale i critichi di l'industria prevedenu chì l'industria di i servizii di casa intelligente crescerà rapidamente, grazia à u muvimentu "travaglià da casa" è à a dumanda infinita di i cunsumatori per l'iperconnettività è a persunalizazione.
Anirudh Bhaskaran, analista senior di l'industria in Frost & Sullivan, hà dettu: "Prevedemu chì u mercatu di e case intelligenti crescerà in modu esponenziale. Da u 2025, u fatturatu annuale di i dispositivi cunnessi è di i servizii cunnessi righjunghjerà guasi 263 miliardi di dollari. Credemu chì i fornitori di servizii sò i più capaci di prufittà di sta opportunità di mercatu è di sviluppà si oltre a semplice furnitura di connettività per custruisce prudutti attraenti in casa per aumentà l'ARPU è fidelizà i clienti".
Oghje, più di 150 CSP si basanu nantu à a piattaforma di Gestione di l'Esperienza di u Consumatore (CEM) basata nantu à u cloud di Plume per migliurà l'esperienza di casa intelligente di l'abbonati, aumentà l'ARPU, riduce l'OpEx è riduce u churn di i clienti. A rapida crescita di Plume hè guidata da una divisione CSP indipendente, è a cumpagnia hà aghjustatu più di 100 novi clienti in America di u Nordu, Europa è Giappone solu in u 2020.
Questa rapida crescita hè in parte attribuibile à a creazione di una forte rete di partenarii di canale leader di l'industria, cumpresi NCTC (cù più di 700 membri), apparecchiature di locali di cunsumu (CPE) è fornitori di soluzioni di rete, cumpresi ADTRAN, editori cum'è Sagemcom, Servom è Technicolor, è Advanced Media Technology (AMT). U mudellu cummerciale di Plume permette in modu unicu à i partenarii OEM di licenzià u so design hardware iconicu "pod" per a pruduzzione è a vendita diretta à CSP è distributori.
Rich Fickle, presidente di NCTC, hà dettu: "Plume permette à NCTC di furnisce à i nostri membri una sperienza di casa intelligente persunalizata, cumprese velocità, sicurezza è cuntrollu. Dapoi a so cullaburazione cù Plume, parechji di i nostri fornitori di servizii anu coltu l'occasione di furnisce servizii supplementari à i so abbonati è di creà nuove opportunità di ricavi cù u sviluppu di case intelligenti".
U risultatu di stu mudellu hè chì e suluzioni chiavi in manu di Plume ponu esse implementate è espanse rapidamente, permettendu à i CSP di inizià novi servizii in menu di 60 ghjorni, mentre chì i kit autoinstallanti senza cuntattu ponu riduce u tempu di cummercializazione è i costi di gestione.
Ken Mosca, presidente è CEO di AMT, hà dettu: "Plume ci permette di allargà i nostri canali di distribuzione è di furnisce prudutti cuncepiti da Plume direttamente à l'industrie indipendenti, permettendu cusì à i fornitori di servizii Internet di sviluppassi rapidamente è di riduce i costi". "Tradizionalmente, i dipartimenti indipendenti sò l'ultimu dipartimentu à prufittà di u prugressu tecnologicu. Tuttavia, grazia à a putente cumbinazione di i SuperPods di Plume è a so piattaforma di gestione di l'esperienza di u cunsumadore, tutti i fornitori, grandi è chjuchi, ponu aduprà a stessa tecnulugia rivoluzionaria".
OpenSync™ - u framework open source u più mudernu è u più in rapida crescita per e case intelligenti - hè una cumpunente chjave di u successu di Plume. L'architettura flessibile è agnostica à u cloud di OpenSync permette una gestione rapida di i servizii, a consegna, l'espansione, a gestione è u supportu di i servizii di casa intelligente, è hè stata aduttata cum'è standard da i principali attori di l'industria, cumprese l'Infrastruttura di Telecomunicazioni (TIP) sponsorizzata da Facebook. Aduprata cù RDK-B è furnita lucalmente da parechji clienti CSP di Plume (cum'è Charter Communications). Oghje, sò stati implementati 25 milioni di punti d'accessu integrati cù OpenSync. Un framework cumpletu "cloud to cloud" integratu è supportatu da i principali fornitori di siliciu, OpenSync assicura chì CSP pò allargà a portata è a velocità di i servizii, è furnisce supportu è servizii proattivi basati nantu à i dati.
Nick Kucharewski, vicepresidente è direttore generale di l'infrastruttura è di e rete wireless in Qualcomm, hà dettu: "A nostra cuuperazione à longu andà cù Plume hà purtatu un valore tremendu à i nostri clienti principali di piattaforme di rete è hà aiutatu i fornitori di servizii à implementà a differenziazione di e case intelligenti. Features. Technologies, Inc. "U travagliu ligatu à OpenSync furnisce à i nostri clienti un quadru per implementà rapidamente i servizii da u cloud".
«Cù i premii vinti da parechji clienti, cumpresi Franklin Phone è Summit Summit Broadband, a cullaburazione trà ADTRAN è Plume furnirà una qualità di sperienza senza precedenti attraversu insights avanzati di a rete è analisi di dati, chì permetterà à i fornitori di servizii di migliurà significativamente a soddisfazione di i clienti è i benefici OpEx», hà dettu Robert Conger, vicepresidente senior di a tecnulugia è di a strategia in ADTRAN.
«Un tempu rapidu di cummercializazione hè unu di i principali vantaghji di aiutà e rete à banda larga à furnisce novi servizii di casa intelligente à i fornitori di servizii indipendenti in Svizzera. Accurtendu u tempu di implementazione à 60 ghjorni, Plume permette à i nostri clienti di entre in u mercatu solu in u tempu abituale. «Una piccula parte di questu», hà dettu Ivo Scheiwiller, presidente è CEO di Broadband Networks.
"U mudellu cummerciale pionieristicu di Plume benefica tutti i fornitori di servizii Internet perchè permette à i fornitori di servizii Internet di cumprà i so SuperPods licenziati direttamente da noi. Travagliendu cù a squadra d'ingegneria talentuosa è efficiente di Plume, simu stati capaci di integrà un gran numeru di tecnulugie d'avanguardia in u novu SuperPod, è ottene prestazioni definite da l'industria."
"Dapoi a so creazione, cum'è principale partenariu d'integrazione di Plume, simu assai felici di vende i nostri estensori WiFi è i gateway à banda larga inseme cù a piattaforma di gestione di l'esperienza di u cunsumadore di Plume. Parechji di i nostri clienti si basanu nantu à a scalabilità è a velocità di OpenSync per ottene vantaghji di u mercatu." Ahmed Selmani, vicedirettore generale di Sagemcom, hà dettu chì a piattaforma hè stata custruita, purtendu una nova onda di servizii, tutti i servizii sò basati nantu à l'open source è cuntrullati da u cloud.
"Cum'è fornitore principale di apparecchiature di telecomunicazioni, Sercomm s'impegna à furnisce suluzioni chì utilizanu a tecnulugia più recente. I nostri clienti esigenu constantemente l'apparecchiature CPE di più alta prestazione nantu à u mercatu. Semu assai cuntenti di pudè fabricà i prudutti rivoluzionarii di a serie Pod di Plume. I punti d'accessu WiFi validati ponu furnisce e migliori prestazioni WiFi nantu à u mercatu ", hà dettu James Wang, CEO di Sercomm.
«A generazione CPE chì hè attualmente implementata in e case di u mondu sanu offre nuove opportunità per ridefinisce a relazione trà l'operatori di rete è l'abbonati. I gateway aperti di i principali pruduttori cum'è Technicolor portanu novi servizii generatori di entrate, cumpresi ghjochi di servizii in nuvola, gestione di case intelligenti, sicurezza, ecc. Integrandu a piattaforma di gestione di l'esperienza di u cliente Plume basata annantu à OpenSync, i fornitori di servizii di rete saranu capaci di ottimizà a prestazione di servizii innovativi da parechji fornitori diversi gestendu a cumplessità è adattendu e so pruposte di valore. I bisogni particulari di l'utilizatori... rapidi è à grande scala», hà dettu Girish Naganathan, CTO di Technicolor.
Grazie à a cuuperazione cù Plume, CSP è i so abbonati ponu aduprà a piattaforma CEM per a casa intelligente a più avanzata di u mondu. Cù u sustegnu di u cloud è di l'IA, combina i vantaghji di a suite di previsione è analisi di dati back-end - Haystack™ - è a suite di servizii di cunsumu front-end altamente persunalizata - HomePass™ - per migliurà significativamente l'esperienza di casa intelligente di l'abbonatu. À u listessu tempu, riduce u costu operativu di CSP. Plume hà ricevutu parechji premii di prudutti è di migliori pratiche per u so impattu trasformativu nantu à l'esperienza di u cliente, cumpresi i recenti premii da Wi-Fi NOW, Light Reading, Broadband World Forum è Frost and Sullivan.
Plume collabora cù parechji di i più grandi CSP di u mondu; A piattaforma CEM di Plume li permette di sviluppà i so propri prudutti di casa intelligente, furnendu cusì facilmente servizii di cunsumatori di altu valore in diversi ambienti hardware à un ritmu veloce.
«Bell hè un capu di fila in suluzioni per a casa intelligente in Canada. A nostra cunnessione diretta di rete in fibra ottica furnisce a velocità Internet più rapida per i cunsumatori, è Plume Pod estende u WiFi intelligente in ogni stanza di a casa.» Servizi per e Piccule Imprese, Bell Canada. «Aspittemu cun impazienza di cuntinuà a cuuperazione cù Plume, basata annantu à servizii cloud innovativi, chì migliureranu ulteriormente a cunnessione di i nostri utilizatori residenziali.»
"U WiFi avanzatu per a casa permette à i clienti di Spectrum Internet è WiFi d'ottimisà e so rete domestiche, di furnisce informazioni dettagliate è di cuntrullà megliu i so dispositivi cunnessi per furnisce una sperienza WiFi domestica senza paragone. L'integrazione di a nostra tecnulugia avanzata di basa è di i router WiFi di punta, a piattaforma cloud OpenSync è u stack di software ci permettenu di furnisce in modu flessibile funzioni è servizii di prim'ordine. Quasi 400 milioni di dispositivi sò cunnessi à a nostra vasta rete. Pigliamu in seriu a furnitura di servizii rapidi è affidabili, pruteggendu a nostra rispunsabilità è pruteggendu l'infurmazioni private in linea di i clienti", hà dettu Carl Leuschner, vicepresidente senior di i prudutti Internet è voce in Charter Communications.
«E cunnessione veloci è affidabili chì si estendenu à tutta a casa ùn sò mai state più impurtanti. A nostra cullaburazione cù Plume hà ghjucatu un rolu impurtante per aiutà i clienti à ottene questu scopu. A capacità di a nostra rete di gestione in nuvola hè duie volte più veloce di a prima generazione. Times, u novu xFi Pod di seconda generazione furnisce à i nostri clienti un strumentu putente per massimizà a cunnessione domestica», hà dettu Tony Werner, presidente di a tecnulugia di i prudutti in Comcast Cable Xperience. «Cum'è unu di i primi investitori in Plume è u so primu cliente maiò in i Stati Uniti, li felicitamu per avè ottenutu questu traguardo impressiunante».
"Durante l'ultimu annu, l'abbonati J:COM anu prufittatu di i vantaghji di i servizii Plume chì ponu creà WiFi persunalizatu, veloce è sicuru in tutta a casa. Avemu recentemente allargatu a nostra cullaburazione per purtà l'esperienza di u cunsumadore di Plume. A piattaforma di gestione hè distribuita à tuttu l'operatore di TV via cavo. Avà, u Giappone hà a capacità di stà cumpetitivu è di furnisce l'arnesi è e tecnulugie necessarie per furnisce à l'abbonati servizii di altu valore ", hà dettu u direttore generale di J:COM è u direttore generale di u dipartimentu di l'innuvazione cummerciale, u direttore generale Yusuke Ujimoto.
"E capacità di rete gigabit di Liberty Global beneficianu di a piattaforma di gestione di l'esperienza di u cunsumadore di Plume creendu case intelligenti più perspicaci è intelligenti. Integrandu OpenSync cù a nostra banda larga di prossima generazione, avemu u tempu di ottene un vantaghju in u mercatu, strumenti di diagnostica di rete cumpleti è insights per assicurà u successu. Enrique Rodriguez, vicepresidente esecutivu è direttore tecnologicu di Liberty Global, hà dettu chì i nostri clienti anu a megliu esperienza.
"In l'ultimi mesi, cù i clienti intrappulati in casa, u WiFi hè diventatu u serviziu u più pertinente per cunnette e famiglie portoghesi cù e so famiglie, amichi è culleghi. Di fronte à sta dumanda, NOS hà trovu in Plume u cumpagnu ghjustu chì furnisce à i clienti servizii WiFi innovativi chì combinanu a cupertura è a stabilità di tutta a famiglia, cumprese u cuntrollu parentale opzionale è servizii di sicurezza avanzati. A suluzione di Plume permette un periodu di prova gratuitu è offre flessibilità per i clienti NOS. U mudellu di abbonamentu dipende da a dimensione di a famiglia. U novu serviziu lanciatu u 20 d'aostu hà avutu successu sia in NPS sia in vendite, è u numeru di abbonamenti WiFi in u mercatu portoghese cuntinueghja à ghjunghje à livelli senza precedenti ", hà dettu Luis Nascimento, CMO è membru di u Cunsigliu Esecutivu, NOS Comunicações.
«I clienti di Vodafone in fibra larga ponu gode di una sperienza WiFi affidabile è putente in ogni angulu di a casa. U WiFi adattivu di Plume face parte di u nostru serviziu Vodafone Super WiFi, chì impara continuamente da l'usu di u WiFi è si ottimizza per assicurà chì e persone è l'attrezzature sianu coerenti cù i servizii cloud di Plume, simu capaci di diagnosticà in modu proattivu è passivu i prublemi di rete potenziali, è di supportà facilmente i clienti quandu hè necessariu. Questa infurmazione pò funziunà», dice Blanca Echániz, Responsabile di i Prodotti è Servizii, Vodafone Spagna.
I partenarii CSP di Plume anu vistu benefici operativi è per i cunsumatori in parechje aree chjave: velocità di cummercializazione, innovazione di i prudutti è sperienza di i cunsumatori.
Accelerà u tempu di cummercializazione - Per i fornitori di servizii indipendenti, a capacità di integrà rapidamente i sistemi back-end (cum'è a fatturazione, l'inventariu è l'adempimentu) hè cruciale per riduce e spese operative durante u sviluppu iniziale è dopu. Oltre à i vantaghji operativi, Plume furnisce ancu preziose informazioni à i cunsumatori, cuntenutu di marketing digitale è supportu di marketing cumunu cuntinuu per tutti i CSP.
«I servizii di casa intelligente gestiti in nuvola di Plume ponu esse implementati rapidamente è à grande scala. Ancu più impurtante, queste nuove funzionalità eccitanti ponu rivelà insights è analisi per migliurà assai l'esperienza di casa cunnessa», hà dettu u presidente/CEO di Community Cable, Dennis Soule. È a banda larga.
"Avemu valutatu parechje suluzioni è avemu trovu chì Plume hè a megliu suluzione per noi. Ancu per e persone micca tecniche, u prucessu d'installazione hè cusì simplice chì simu stati sorpresi. Cumbinendu lu cù a facilità d'usu per l'utilizatori finali, dapoi u so lanciu, simu stati a piattaforma di supportu di Plume è i so scambii regulari nantu à l'aghjurnamenti di u cloud è di u firmware sò impressiunati. U valore di Plume ci hà purtatu nuove opportunità di ricavi è hà riduttu i tempi di inattività di i camion. Ne simu cuscenti guasi subitu. Ma soprattuttu, ci piace à noi Clienti!" hà dettu Steve Frey, direttore generale di Stratford Mutual Aid Telephone Company.
"Furnisce Plume à i nostri clienti ùn puderia esse più faciule, più efficiente o più economicu. I nostri abbonati ponu facilmente stallà Plume in casa senza alcun fastidiu, cù un altu tassu di successu, è una volta chì u software hè prontu, l'aghjurnamentu serà lanciatu automaticamente." Vicepresidente Senior di Service Electric Cablevision.
«Quandu NCTC hà lanciatu i prudutti Plume à i so membri, eramu assai entusiasti. Cerchemu un sistema WiFi gestibile per migliurà l'esperienza di l'utente. I prudutti Plume anu riesciutu à aumentà a soddisfazione di i clienti è u tassu di fidelizazione di StratusIQ. Avà chì avemu una suluzione WiFi ospitata chì pò esse allargata à a dimensione di a casa di un cliente, ci sentimu più comodi à implementà una suluzione IPTV», hà dettu Ben Kley, presidente è direttore generale di StratusIQ.
Innuvazione di i prudutti - Basatu annantu à l'architettura basata annantu à u cloud di Plume, i novi servizii sò sviluppati è lanciati à un ritmu più veloce in u mondu sanu. L'operazioni di rete, u supportu è i servizii à i cunsumatori sò sviluppati cù metudi SaaS, chì permettenu à i CSP di scalà rapidamente.
Gino Villarini hà dettu: "Plume hè una suluzione avanzata chì pò capisce continuamente i vostri bisogni Internet è realizà una auto-ottimisazione avanzata. Stu sistema di cuurdinamentu in nuvola furnisce à i clienti una cupertura WiFi stabile è consistente, è pò esse adupratu in a so attività o in casa. Aumenta a velocità in ogni stanza/zona." Fundatore è presidente di AeroNet.
"I SuperPods di Plume è a piattaforma Plume inseme furniscenu à a nostra basa di clienti e soluzioni più avanzate. Dapoi u lanciu di stu pruduttu, u feedback generale hè statu assai pusitivu. I nostri clienti sperimentanu cunnessione WiFi stabili è una copertura completa di a casa. 2,5 SuperPods per ogni utilizatore. Inoltre, u nostru serviziu d'assistenza è a squadra IT beneficianu ancu di a visibilità in a rete di u cliente per a risoluzione di i prublemi à distanza, chì ci permette di determinà a causa principale di u prublema più rapidamente è facilmente, furnendu cusì à i clienti una soluzione più rapida. Iè, pudemu dì chì a piattaforma Plume ci dà a capacità di furnisce un megliu serviziu clienti. Plume hè sempre statu un cambiamentu di ghjocu per a nostra sucietà. Una volta chì a soluzione Plume per e Piccole Imprese serà lanciata, seremu assai entusiasti ", hà dettu Robert Parisien, presidente di D&P Communications.
«I prudutti basati nantu à l'applicazioni di Plume sò più faciuli da aduprà chè i prudutti chì avemu utilizatu in u passatu, dunque furnisce à i clienti di servizii wireless una sperienza chì ne pò prufittà. Plume pò funziunà nurmalmente. In paragone cù a nostra vechja suluzione WiFi, stu pruduttu riduce Hè rinfrescante sustene e telefonate è u churn di i clienti per cooperà cù i venditori chì furniscenu prudutti innovativi chì ponu purtà cambiamenti pusitivi», hà dettu Dave Hoffer, direttore generale di MCTV.
«WightFibre sfrutta appienu l'infurmazioni senza precedenti chì l'arnesi avanzati di supportu à i clienti è i dashboard di dati di Plume furniscenu à ogni famiglia. Questu, à u so tornu, permette di risolve i prublemi immediatamente senza a necessità di chjamà un ingegnere - è i clienti apprezzanu ancu questu. Per elli stessi: u puntuatu di satisfaczione di i clienti Net Promoter hè statu mantinutu à u livellu più altu in l'anni 1950; u tempu mediu per risolve i prublemi hè statu riduttu da 1,47 ghjorni à 0,45 ghjorni, perchè a risoluzione di i prublemi avà raramente richiede a visita di l'ingegneri, è u numeru di casi hè diminuitu di 25% annantu à l'annu precedente.» hà dettu u CEO di WightFibre, John Irvine.
Esperienza di u cunsumadore - U serviziu di cunsumadore HomePass di Plume hè natu in u cloud. Fornisce à l'abbonati WiFi intelligente è autoottimizzatu, cuntrollu di l'accessu à Internet è filtrazione di cuntenutu, è funzioni di sicurezza per assicurà chì i dispositivi è u persunale sianu prutetti da attività maliziose.
«Cum'è capimachja in a tecnulugia di a banda larga, sapemu chì e case intelligenti muderne necessitanu un approcciu persunalizatu adattatu à ogni persona, casa è dispusitivu. Plume face precisamente questu», hà dettu Matt Weller, presidente di All West Communications.
«Zoom cù HomePass by Plume crea l'esperienza d'utilizatore definitiva piazzendu u WiFi induve i clienti ne anu più bisognu. Di cunsiguenza, i nostri clienti sperimentanu menu prublemi di cupertura è di prestazioni, ciò chì si traduce in menu bisogni d'aiutu è più alta soddisfazione. Ùn simu stati capaci di decide di utilizà Plume cum'è u nostru partenariu tecnologicu per migliurà i prudutti WiFi, è simu cuntenti di questu», hà dettu u presidente di Armstrong, Jeff Ross.
«L'esperienza WiFi in casa d'oghje hè diventata un prublema di frustrazione di l'utilizatori, ma Plume elimina cumpletamente a sfida. Ancu s'è sapemu chì Plume ottimizza ogni ghjornu - l'usu in tempu reale di i dati per dà priorità à l'allocazione di larghezza di banda quandu è induve hè necessariu - tutti questi clienti sanu, una facile autoinstallazione pò purtà una putente esperienza WiFi da parete à parete.» hà dettu Matthew L. Dosch, vicepresidente esecutivu è direttore generale di Comporium.
«L'accessu à Internet rapidu è affidabile ùn hè mai statu più impurtante chè avà, perchè i cunsumatori anu bisognu di accessu remotu per travaglià da casa, i studienti amparanu à distanza da casa è e famiglie guardanu più cuntenutu video in streaming chè mai. Smart WiFi furnisce à i cunsumatori Cù Plume Adapt, pudete eseguisce stu serviziu à dumanda in ogni stanza di a vostra casa - a cosa migliore di stu serviziu hè chì u pruprietariu di casa pò cuntrullà tuttu per mezu di una applicazione faciule da aduprà», hà dettu Ashley Phillips, direttore generale di C Spire Home.
Rod hà dettu: "U nostru serviziu WiFi in tutta a casa, alimentatu da Plume HomePass, pò furnisce Internet veloce è consistente in tutta a casa, prutege a famiglia da potenziali minacce di sicurezza è cuntrullà megliu a so salute digitale. Ringraziemu Plume per avè permessu Tuttu què hè pussibule ". Boss, presidente è CEO di Docomo Pacific.
«A piattaforma faciule d'utilizà di Plume permette à i nostri clienti di travaglià senza restrizioni in tutta a casa, cusì anu fiducia in a cunnessione wireless, ponu fà affari è andà à a scola à distanza. L'applicazione intuitiva Plume permette à l'utilizatori di gestisce è monitorà tutti i dispositivi wireless in a so rete, li permette di vede a larghezza di banda è di cuntrullà l'equipaggiu cunsumatu da i so telefoni cellulari o tablette. Hè un pruduttu puntuale in u mercatu oghje è ci aiuta à stà cumpetitivi mentre risponde à i bisogni sempre cambianti è crescenti di i clienti Power», hà dettu Todd Foje, CEO di Great Plains Communications.
«A nostra cullaburazione cù Plume hà fattu di a cunnessione affidabile u standard per tutti i clienti WiFi. Dapoi u lanciu di Plume, i nostri prudutti Internet anu cunnisciutu una crescita à trè cifre ogni mese è i biglietti di prublema sò stati assai ridutti. I clienti apprezzanu e nostre suluzioni WiFi, è noi amemu e piume!», hà dettu Mike Oblizalo, vicepresidente è direttore generale di Hood Canal Cablevision.
«Offremu à i nostri clienti solu servizii è tecnulugia à banda larga di prima classe. L'i3 smart WiFi supportatu da Plume HomePass offre à i nostri clienti un altru modu per gode di una sperienza Internet di classe mundiale», dice Brian Olson, direttore generale di i3 Broadband.
«L'esperienza WiFi in casa d'oghje pò esse diversa per certi clienti, ma Plume elimina cumpletamente sta situazione distribuendu senza intoppi u WiFi in tutta a casa. Cù Plume, e rete WiFi di i clienti JT si autoottimizzanu ogni ghjornu. Ottene u trafficu di dati in tempu reale è determinà quandu è induve dà priorità à a larghezza di banda hè più necessariu per furnisce una sperienza tutta in fibra senza paragone nantu à una di e rete più veloci di u mondu», hà dettu Daragh McDermott, direttore generale di JT Channel Islands.
«I nostri clienti trattanu l'Internet è u WiFi cum'è unu. Plume ci aiuta à purtà a nostra sperienza di cliente in casa à un novu livellu cuprendu senza intoppi tutta a casa. L'app HomePass furnisce à i clienti insights à livellu di dispusitivu è cuntrollu di u so Internet chì hè statu esigente... è soprattuttu, hè simplice!», hà dettu Brent Olson, presidente è CEO di Long Lines.
Chad Lawson hà dettu: "Plume ci permette di aiutà i clienti à cuntrullà a so sperienza WiFi in casa è ci furnisce strumenti per aiutalli quandu anu bisognu d'aiutu. In paragone à qualsiasi altra implementazione chì avemu lanciatu, a tecnulugia hè più soddisfacente per i clienti. Tutti sò più alti. "U direttore di a tecnulugia di Murray Electric.
«Dapoi u sviluppu di Plume, a satisfaczione di i nostri clienti ùn hè mai stata cusì alta cum'è avà, è a nostra squadra di serviziu clienti hà ricevutu sempre menu chjamate d'assistenza relative à u WiFi. I nostri clienti godenu avà di una sperienza WiFi perfettamente funzionante», hà dettu Ast Gary Schrimpf. Direttore di Comunicazione di Wadsworth CityLink.
Parechji di i principali CSP di u mondu utilizanu u puntu d'accessu (AP) WiFi è a tecnulugia di u router SuperPod™ di Plume per furnisce servizii di casa intelligente di prossima generazione. Questu include Comcast, Charter Communications, Liberty Global, Bell, J:COM è più di 45 altri paesi in America di u Nordu, Europa è Asia. Liberty Global allargarà ancu a so cullaburazione cù Plume in ferraghju di questu annu, è implementerà a tecnulugia SuperPod di Plume per i cunsumatori europei in u primu trimestre di u 2021.
U SuperPod di Plume hè statu elogiatu per a so prestazione in testi di prudutti indipendenti di terze parti. Jim Salter di Ars Technica hà scrittu: "In e quattru stazioni di prova, a cima di ogni stazione di prova hè a penna. A differenza trà a stazione peghju è a migliore hè chjuca, ciò chì significa chì a cupertura di tutta a casa hè ancu più consistente".
"Cum'è creatore di a categuria CEM, ci facemu u duvere di definisce i servizii muderni di casa intelligente è di diventà un standard mundiale. Semu impegnati à furnisce servizii à ogni fornitore di servizii di cumunicazione (grande o chjucu) in u mondu sanu è à furnisce à i cunsumatori piacevuli. L'esperienza hè attraendu servizii front-end è insights back-end guidati da i dati cloud ", hà dettu Fahri Diner, cofundatore è CEO di Plume. "Grazie à tutti i nostri partenarii è à u nostru sustegnu custante mentre avancemu versu questu impurtante traguardu. Vogliu ringrazià in particulare i "Diplomati di u 2017" - Bell Canada, Comcast, Liberty Global, Sagem. Avemu u curaghju è u curaghju di scummette nantu à Plume prestu cù Qualcomm, è a nostra cullaburazione cun noi cuntinueghja à approfondisce è à espansione mentre raggruppemu i servizii residenziali".
À propositu di Plume®Plume hè u creatore di a prima piattaforma di gestione di l'esperienza di u cunsumadore (CEM) in u mondu sustenuta da OpenSync™, chì pò gestisce è furnisce rapidamente novi servizii di casa intelligente à grande scala. A suite di servizii di casa intelligente Plume HomePass™ chì include Plume Adapt™, Guard™, Control™ è Sense™ hè gestita da Plume Cloud, chì hè un controller di nuvola basatu nantu à i dati è l'IA è chì gestisce attualmente a più grande rete definita da software di u mondu. Plume utilizza OpenSync, un framework open source, chì hè statu preintegratu è sustenutu da i principali SDK di chip è piattaforma per coordinà attraversu Plume Cloud.
Plume HomePass, OpenSync, HomePass, Haystack, SuperPod, Adapt, Guard, Control è Sense supportati da Plume sò marchi cummerciali o marchi registrati di Plume Design, Inc. L'altri nomi di cumpagnie è di prudutti sò solu à titulu informativu è ponu esse marchi cummerciali. I so rispettivi pruprietarii.
Data di publicazione: 15 dicembre 2020