L'impattu di u 2G è di u 3G Offline nantu à a cunnessione IoT

Cù u spiegamentu di e rete 4G è 5G, u travagliu offline 2G è 3G in parechji paesi è regioni face progressi custanti. Questu articulu furnisce una panoramica di i prucessi offline 2G è 3G in u mondu sanu.

Mentre e rete 5G cuntinueghjanu à esse implementate in u mondu sanu, u 2G è u 3G stanu ghjunghjendu à a fine. A riduzione di e dimensioni di u 2G è di u 3G avarà un impattu nantu à l'implementazioni di l'IoT chì utilizanu ste tecnulugie. Quì, discuteremu i prublemi à i quali l'imprese devenu fà attenzione durante u prucessu 2G/3G offline è e contromisure.

L'impattu di u 2G è di u 3G offline nantu à a cunnessione IoT è e contromisure

Cù u sviluppu di u 4G è di u 5G in u mondu sanu, u travagliu offline di u 2G è di u 3G in parechji paesi è regioni face progressi custanti. U prucessu di chjusura di e rete varieghja da paese à paese, sia à discrezione di i regulatori lucali per liberà risorse preziose di u spettru, sia à discrezione di l'operatori di rete mobile per chjude e rete quandu i servizii esistenti ùn ghjustificanu micca a cuntinuazione di u funziunamentu.

E rete 2G, chì sò dispunibili cummercialmente dapoi più di 30 anni, furniscenu una piattaforma eccellente per implementà suluzioni IoT di qualità à scala naziunale è internaziunale. U longu ciclu di vita di parechje suluzioni IoT, spessu più di 10 anni, significa chì ci hè sempre un gran numeru di dispositivi chì ponu aduprà solu e rete 2G. Di cunsiguenza, devenu esse prese misure per assicurà chì e suluzioni IoT cuntinuinu à funziunà quandu 2G è 3G sò offline.

A riduzione di e rete 2G è 3G hè stata iniziata o cumpletata in certi paesi, cum'è i Stati Uniti è l'Australia. E date varianu assai in altrò, cù a maiò parte di l'Europa fissata per a fine di u 2025. À longu andà, e rete 2G è 3G eventualmente abbanduneranu cumpletamente u mercatu, dunque questu hè un prublema inevitabile.

U prucessu di scollegamentu 2G/3G varieghja da locu à locu, secondu e caratteristiche di ogni mercatu. Sempre più paesi è regioni anu annunziatu piani per u 2G è u 3G offline. U numeru di rete chjuse continuerà à cresce. Più di 55 rete 2G è 3G sò previste per esse chjuse trà u 2021 è u 2025, secondu i dati di GSMA Intelligence, ma e duie tecnulugie ùn saranu micca necessariamente eliminate gradualmente à u listessu tempu. In certi mercati, si prevede chì u 2G continuerà à operà per una decina d'anni o più, postu chì servizii specifici cum'è i pagamenti mobili in Africa è i sistemi di chjama d'emergenza di veiculi (eCall) in altri mercati si basanu nantu à e rete 2G. In questi scenarii, e rete 2G puderanu cuntinuà à operà per un bellu pezzu.

Quandu u 3G abbandunarà u mercatu?

L'eliminazione graduale di e rete 3G hè stata prevista dapoi anni è hè stata disattivata in parechji paesi. Quessi mercati anu in gran parte ottenutu una copertura 4G universale è sò in testa à u gruppu in u sviluppu di u 5G, dunque hà sensu chjude e rete 3G è riallocà u spettru à e tecnulugie di prossima generazione.

Finu à avà, più rete 3G sò state chjuse in Europa chè 2G, cù un operatore in Danimarca chì hà chjusu a so rete 3G in u 2015. Sicondu GSMA Intelligence, un totale di 19 operatori in 14 paesi europei prevedenu di chjude e so rete 3G da u 2025, mentre chì solu ottu operatori in ottu paesi prevedenu di chjude e so rete 2G à u listessu tempu. U numeru di chjusi di rete cresce mentre l'operatori rivelanu i so piani. Chiusura di a rete 3G in Europa Dopu una pianificazione attenta, a maiò parte di l'operatori anu annunziatu e so date di chjusura di u 3G. Una nova tendenza chì emerge in Europa hè chì alcuni operatori stanu allargendu u tempu di funziunamentu previstu di u 2G. In u Regnu Unitu, per esempiu, l'ultime informazioni suggerenu chì a data di lanciu prevista per u 2025 hè stata rimandata perchè u guvernu hà ghjuntu à un accordu cù l'operatori mobili per mantene e rete 2G in funzione per i prossimi anni.

微信图片_20221114104139

· E rete 3G americane sò state chjuse

A chjusura di a rete 3G in i Stati Uniti avanza bè cù u spiegamentu di e rete 4G è 5G, cù tutti i principali operatori chì anu l'obiettivu di compie u spiegamentu di u 3G da a fine di u 2022. In l'anni precedenti, a regione di l'Americhe s'hè cuncentrata nantu à a riduzione di u 2G mentre l'operatori anu implementatu u 5G. L'operatori utilizanu u spettru liberatu da u spiegamentu di u 2G per fà fronte à a dumanda di rete 4G è 5G.

· E rete 2G di l'Asia anu chjusu i prucessi

I fornitori di servizii in Asia mantenenu e rete 3G mentre chjudenu e rete 2G per riallocà u spettru à e rete 4G, chì sò assai aduprate in a regione. À a fine di u 2025, GSMA Intelligence prevede chì 29 operatori chjuderanu e so rete 2G è 16 chjuderanu e so rete 3G. L'unica regione in Asia chì hà chjusu e so rete 2G (2017) è 3G (2018) hè Taiwan.

In Asia, ci sò qualchi eccezzioni: l'operatori anu cuminciatu à riduce a dimensione di u 3G prima di u 2G. In Malesia, per esempiu, tutti l'operatori anu chjusu e so rete 3G sottu a supervisione di u guvernu.

In Indonesia, dui di i trè operatori anu chjusu e so rete 3G è u terzu hà intenzione di fà cusì (attualmente, nimu di i trè ùn hà intenzione di chjude e so rete 2G).

· L'Africa cuntinueghja à dipende da e rete 2G

In Africa, u 2G hè duie volte più grande di u 3G. I telefoni di basa rapprisentanu sempre u 42% di u totale, è u so costu più bassu incuragisce l'utilizatori finali à cuntinuà à aduprà sti dispusitivi. Questu, à u so tornu, hà purtatu à una bassa penetrazione di i smartphones, dunque pochi piani sò stati annunziati per riduce l'Internet in a regione.

 


Data di publicazione: 14 di nuvembre di u 2022
Chat in linea WhatsApp!