A cunsequenza propulsiva di u standard Matter hè evidente in l'ultima furnitura di dati da a CSlliance, a divulgazione di 33 membri instigatori è più di 350 cumpagnie participanu attivamente à l'ecosistema. U fabricatore di dispositivi, l'ecosistema, u laburatoriu di prova è u venditore di bit anu tutti ghjucatu un rolu significativu in u successu di u standard Matter.
Solu un annu dopu à u so lanciu, u standard Matter hà vistu l'integrazione in numerosi chipset, discrepanze di dispositivi è mercanzie in u mercatu. Attualmente, ci sò più di 1.800 mercanzie, app è piattaforme software Matter attestate. Hà ancu ottenutu compatibilità cù piattaforme populari cum'è Amazon Alexa, Apple HomeKit, Google Home è Samsung SmartThings.
In u mercatu cinese, i dispusitivi Matter sò stati prudutti in massa, stabilendu a Cina cum'è u grande pruduttore di dispusitivi in l'ecosistema. Più di u 60% di i prudutti certificati è di i cumpunenti software provenenu da membri cinesi. Per accelerà ulteriormente l'adopzione di Matter in Cina, u Consorziu CSA hà furmatu un gruppu "CSA Consortium China Member Group" (CMGC) di circa 40 membri chì si cuncentra nantu à prumove standard cumpleti è di cuntrullazione tecnica in u mercatu.
Capisce l'attualità tecnologica hè cruciale per stà à ghjornu cù l'ultime invenzioni è prumuzioni in l'industria di e scole tecniche. Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia, stà à u passu cù u sviluppu cum'è l'integrazione di u standard Matter in i dispositivi di casa intelligente è u so impattu nantu à u mercatu mundiale hè una necessità per l'appassionati di e scole tecniche è i prufessiunali di l'industria.
Data di publicazione: 10 d'aostu 2024