Auteur : Li Ai
Fonte: Ulink Media
Cosa hè u sensoru passiu?
U sensoru passiu hè ancu chjamatu sensore di cunversione d'energia. Cum'è l'Internet di e Cose, ùn hà micca bisognu di alimentazione esterna, vale à dì, hè un sensoru chì ùn hà micca bisognu di usà alimentazione esterna, ma pò ancu ottene energia per mezu di un sensor esterno.
Tutti sapemu chì i sensori ponu esse divisi in sensori di toccu, sensori d'imaghjini, sensori di temperatura, sensori di muvimentu, sensori di pusizioni, sensori di gas, sensori di luce è sensori di pressione secondu e diverse quantità fisiche di percepzione è rilevazione. Per i sensori passivi, l'energia luminosa, a radiazione elettromagnetica, a temperatura, l'energia di u muvimentu umanu è a fonte di vibrazione rilevata da i sensori sò fonti di energia potenziale.
Hè capitu chì i sensori passivi ponu esse divisi in e seguenti trè categurie: sensore passiu di fibra ottica, sensore passiu di onda acustica di superficia è sensore passiu basatu nantu à materiali energetichi.
- Sensore di fibra ottica
U sensoru di fibra ottica hè un tipu di sensore basatu annantu à alcune caratteristiche di fibra ottica sviluppata à a mità di l'anni 1970. Hè un dispositivu chì cunverte un statu misuratu in un signalu luminosu misurabile. Hè custituitu da fonte di luce, sensore, detector di luce, circuitu di cundizzioni di signale è fibra ottica.
Hà e caratteristiche di alta sensibilità, forte resistenza à l'interferenza elettromagnetica, bon insulazione elettrica, forte adattazione ambientale, misurazione remota, cunsumu d'energia bassu, è hè sempre più maturu in l'applicazione di l'Internet di e cose. Per esempiu, l'idrofonu di fibra ottica hè un tipu di sensoru di sonu chì piglia a fibra ottica cum'è un elementu sensitivu, è u sensoru di temperatura di a fibra ottica.
- Sensore d'onda acustica di superficie
U sensoru di l'onda acustica di a superficia (SAW) hè un sensoru chì usa un dispositivu d'onda acustica di a superficia cum'è un elementu sensing. L'infurmazione misurata hè riflessa da u cambiamentu di a velocità o di a freccia di l'onda acustica di a superficia in u dispusitivu di l'onda acustica SURFACE, è hè cunvertita in un sensore di output di signale elettricu. Hè un sensoru cumplessu cù una larga gamma di sensori. Include principalmente sensore di pressione d'onda acustica di superficia, sensore di temperatura di onda acustica di superficie, sensore di gene biologicu di onda acustica di superficia, sensore di gas chimicu di onda acustica superficiale è sensore intelligente, etc.
In più di u sensoru passivu di fibra otticu cù alta sensibilità, pò misurazione di distanza, e caratteristiche di bassu cunsumu d'energia, sensori passivi d'onda acustica di superficia usanu u cambiamentu di frequenza Hui indovinà u cambiamentu di a velocità, cusì u cambiamentu di u cuntrollu à a misura esterna pò esse assai precisu, à u listessu tempu lu caratteristiche di picculu vulume, pisu ligeru, bassu cunsumu putenza pò lassari pigghiari boni pruprietà termichi è miccanicu, È ushered in una nova era di wireless, picculu sensors. Hè largamente utilizatu in substazione, trenu, aerospaziale è altri campi.
- Sensore passiu basatu annantu à i materiali energetichi
I sensori passivi basati nantu à i materiali energetichi, cum'è u nome implica, utilizanu l'energia cumuni in a vita per cunvertisce l'energia elettrica, cum'è l'energia luminosa, l'energia di calore, l'energia meccanica è cusì. U sensoru passiu basatu nantu à i materiali energetichi hà i vantaghji di una banda larga, una forte capacità anti-interferenza, un disturbu minimu à l'ughjettu misuratu, una alta sensibilità, è hè largamente utilizatu in campi di misurazione elettromagnetica cum'è alta tensione, fulmini, forte forza di campu di radiazione, microonde d'alta putenza è cusì.
Cumminazione di sensori passivi cù altre tecnulugia
In u campu di l'Internet di e Cose, i sensori passivi sò sempre più utilizati, è parechji tipi di sensori passivi sò stati publicati. Per esempiu, i sensori cumminati cù NFC, RFID è ancu wifi, Bluetooth, UWB, 5G è altre tecnulugii wireless sò nati. In modu passiu, u sensoru ottene energia da i signali radiu in l'ambiente attraversu l'antenna, è i dati di u sensoru sò almacenati. in memoria non volatile, chì si mantene quandu u putere ùn hè micca furnitu.
È sensori di strain tessili passivi wireless basati nantu à a tecnulugia RFID, combina a tecnulugia RFID cù materiali tessili per furmà l'equipaggiu cù a funzione di sensazione di strain. U sensoru di strain tessili RFID adopta u modu di cumunicazione è induzione di a tecnulugia di tag RFID UHF passiva, s'appoghja nantu à l'energia elettromagnetica per travaglià, hà potenziale di miniaturizazione è flessibilità, è diventa una scelta potenziale di i dispusitivi wearable.
À a fine
Passive Internet of Things hè a direzzione futura di sviluppu di l'Internet of Things. Cum'è un ligame di l'Internet passiu di e Cose, i requisiti per i sensori ùn sò più limitati à u cunsumu di miniatura è pocu energia. L'Internet passivu di e cose serà ancu una direzzione di sviluppu chì vale a pena di cultivà più. Cù a maturità cuntinuu è l'innuvazione di a tecnulugia di sensori passivi, l'applicazione di a tecnulugia di sensori passivi serà più larga.
Tempu di Postu: Mar-07-2022