Chì ghjè a differenza trà l'alimentazione monofase è trifase?

timg

In elettricità, a fase si riferisce à a distribuzione di un caricu. Chì ghjè a differenza trà l'alimentatori monofase è trifase ? A differenza trà trifase è monofase hè principalmente in a tensione chì hè ricevuta per ogni tipu di filu. Ùn esiste micca una putenza bifase, ciò chì hè una surpresa per alcune persone. A putenza monofase hè cumunemente chjamata "split-phase".

E case residenziali sò generalmente servite da una alimentazione monofase, mentre chì l'installazioni cummerciali è industriali utilizanu generalmente una alimentazione trifase. Una differenza chjave trà monofase è trifase hè chì una alimentazione trifase si adatta megliu à carichi più alti. L'alimentatori monofase sò più cumunimenti usati quandu i carichi tipici sò l'illuminazione o u riscaldamentu, piuttostu chè i grandi motori elettrici.

Fase unica

U filu monofase hà trè fili situati in l'insulazione. Dui fili caldi è un filu neutru furniscenu l'alimentazione. Ogni filu caldu furnisce 120 volt di elettricità. U neutru hè scollegatu da u trasformatore. Un circuitu bifase esiste probabilmente perchè a maiò parte di i scaldabagni, stufe è asciugatrici necessitanu 240 volt per funziunà. Quessi circuiti sò alimentati da i dui fili caldi, ma questu hè solu un circuitu à fase cumpleta da un filu monofase. Ogni altru apparecchiu funziona cù 120 volt di elettricità, chì usa solu un filu caldu è u neutru. U tipu di circuitu chì usa fili caldi è neutri hè per quessa chì hè cumunemente chjamatu circuitu à fase divisa. U filu monofase hà i dui fili caldi circundati da un isolamentu neru è rossu, u neutru hè sempre biancu è ci hè un filu di terra verde.

Trè Fase

L'alimentazione trifase hè furnita da quattru fili. Trè fili caldi chì portanu 120 volt d'elettricità è un neutru. Dui fili caldi è u neutru correnu versu una macchina chì richiede 240 volt di alimentazione. L'alimentazione trifase hè più efficiente chè l'alimentazione monofase. Imaginate un omu chì spinge una vittura in cima à una cullina; questu hè un esempiu di alimentazione monofase. L'alimentazione trifase hè cum'è avè trè omi di a stessa forza chì spinghjenu a stessa vittura in cima à a stessa cullina. I trè fili caldi in un circuitu trifase sò culurati neru, blu è rossu; un filu biancu hè u neutru è un filu verde hè adupratu per a terra.

Un'altra differenza trà u filu trifase è u filu monofase riguarda induve ogni tipu di filu hè utilizatu. A maiò parte, se micca tutte, e case residenziali anu un filu monofase installatu. Tutti l'edificii cummerciali anu un filu trifase installatu da a cumpagnia elettrica. I motori trifase furniscenu più putenza di ciò chì un mutore monofase pò furnisce. Siccomu a maiò parte di e pruprietà cummerciali utilizanu macchine è equipaggiamenti chì funzionanu cù motori trifase, u filu trifase deve esse utilizatu per fà funziunà i sistemi. Tuttu ciò chì hè in una casa residenziale funziona solu cù l'alimentazione monofase, cum'è e prese, a luce, u frigorifero è ancu l'apparecchi chì utilizanu 240 volt di elettricità.


Data di publicazione: 09 di marzu di u 2021
Chat in linea WhatsApp!