(Nota di l'editore: Questu articulu, traduttu da ulinkmedia.)
I sensori sò diventati omnipresenti. Esistenu assai prima di l'Internet, è certamente assai prima di l'Internet of Things (IoT). I sensori intelligenti muderni sò dispunibuli per più applicazioni chì mai, u mercatu hè cambiatu, è ci sò parechji mutori di crescita.
Cars, fotocamere, smartphones è macchine di fabbrica chì supportanu l'Internet di e Cose sò solu uni pochi di i numerosi mercati di applicazioni per i sensori.
-
Sensori in u mondu fisicu di l'Internet
Cù l'avventu di l'Internet di e Cose, a digitalizazione di a fabricazione (chjamemu Industria 4.0), è i nostri sforzi cuntinui per a trasfurmazioni digitale in tutti i settori di l'ecunumia è di a sucietà, i sensori intelligenti sò applicati in diverse industrii è u mercatu di sensori hè. cresce sempre più veloce.
In fatti, in certi modi, i sensori intelligenti sò u fundamentu "veru" di l'Internet di e Cose. In questa fase di implementazione di iot, assai persone ancora definenu iot in termini di i dispositi iot. L'Internet di e Cose hè spessu vistu cum'è una reta di i dispositi cunnessi, cumpresi i sensori intelligenti. Sti dispusitivi ponu ancu esse chjamati sensing devices.
Cusì includenu altre tecnulugia cum'è sensori è cumunicazioni chì ponu misurà e cose è cunvertisce ciò chì misuranu in dati chì ponu esse appiicati in modi diffirenti. U scopu è u cuntestu di l'applicazione (per esempiu, quale tecnulugia di cunnessione hè aduprata) determina quale sensori sò usati.
Sensori è Sensori Intelligenti - Cosa hè in u nome?
-
Definizioni di Sensors è Smart Sensors
I sensori è altri dispositi IoT sò a strata di fundazione di a pila di tecnulugia IoT. Piglianu i dati chì e nostre applicazioni necessitanu è trasmettenu à i sistemi di cumunicazione più altu, piattaforma. Cumu spieghemu in a nostra introduzione à a tecnulugia iot, un "prughjettu" iot pò utilizà parechji sensori. U tipu è u numeru di sensori utilizati dipendenu da i bisogni di u prughjettu è l'intelligenza di u prugettu. Pigliate una piattaforma petrolifera intelligente: pò avè decine di millaie di sensori.
-
Definizione di sensors
I sensori sò cunvertitori, cum'è l'attuatori chjamati. I sensori cunverte l'energia da una forma à l'altru. Per i sensori intelligenti, questu significa chì i sensori ponu "sensu" e cundizioni in e intornu à i dispositi chì sò cunnessi è l'uggetti fisichi chì utilizanu (stati è ambienti).
I sensori ponu detectà è misurà questi paràmetri, avvenimenti, o cambiamenti è cumunicà à sistemi di livellu più altu è altri dispositi chì ponu allora aduprà e dati per a manipulazione, l'analisi, etc.
Un sensoru hè un dispositivu chì rileva, misura, o indica qualsiasi quantità fisica specifica (cum'è luce, calore, muvimentu, umidità, pressione, o entità simili) cunvertisce in ogni altra forma (principalmente impulsi elettrici) (da: United Market). Istitutu di ricerca).
I paràmetri è l'avvenimenti chì i sensori ponu "sensu" è cumunicà includenu quantità fisiche cum'è a luce, u sonu, a pressione, a temperatura, a vibrazione, l'umidità, a presenza di una cumpusizioni chimica particulare o di gas, u muvimentu, a presenza di particelle di polvera, etc.
Ovviamente, i sensori sò una parte impurtante di l'Internet di e Cose è devenu esse assai precisi perchè i sensori sò u primu locu per uttene dati.
Quandu u sensore sente è manda infurmazioni, l'attuatore hè attivatu è operativu. L'attuatore riceve u signale è stabilisce u muvimentu chì hà bisognu à piglià l'azzione in l'ambiente. L'imaghjini sottu rende più tangibile è mostra alcune di e cose chì pudemu "senti". I sensori IoT sò diffirenti in quantu piglianu a forma di moduli di sensori o schede di sviluppu (di solitu pensati per casi d'usu specifichi è applicazioni) è cusì.
-
Definizione di Smart Sensor
U terminu "intelligente" hè statu utilizatu cù numerosi altri termini prima ch'ellu sia usatu cù l'Internet di e Cose. Edifici intelligenti, gestione intelligente di rifiuti, case intelligenti, lampadine intelligenti, città intelligenti, illuminazione stradale intelligente, uffici intelligenti, fabbriche intelligenti ecc. E, sicuru, sensori intelligenti.
I sensori intelligenti differenu da i sensori in chì i sensori intelligenti sò piattaforme avanzate cù tecnulugii à bordu cum'è microprocessori, almacenamiento, diagnostichi è strumenti di cunnessione chì cunverte i segnali di feedback tradiziunali in veri insights digitale (Deloitte)
In u 2009, l'Associazione Internaziunale di Sensori di Frequenza (IFSA) hà indagatu parechje persone da l'accademia è l'industria per definisce un sensoru intelligente. Dopu à u cambiamentu à i signali digitali in l'anni 1980 è l'aghjunzione di una mansa di tecnulugia novi in l'anni 1990, a maiò parte di i sensori puderanu esse chjamati sensori intelligenti.
L'anni 1990 anu vistu ancu l'emergenza di u cuncettu di "computing pervasive", chì hè cunsideratu un fattore impurtante in u sviluppu di l'Internet di e cose, soprattuttu cum'è l'avanzati di l'informatica integrata. Intornu à a mità di l'anni 1990, u sviluppu è l'applicazioni di l'elettronica digitale è di i tecnulugii wireless in i moduli di sensori cuntinueghjanu à cresce, è a trasmissione di dati nantu à a basa di u sensu è cusì hè diventatu sempre più impurtante. Oghje, questu hè evidenti in l'Internet di e Cose. In fatti, certi pirsuni menzionanu e rete di sensori prima chì u terminu Internet of Things esiste ancu. Cusì, cum'è pudete vede, assai hè accadutu in u spaziu di sensori intelligenti in 2009.
Tempu di Postu: Nov-04-2021