Fonte di l'articulu: Ulink Media
Scrittu da Lucia
U 16 di ghjennaghju, u gigante britannicu di e telecomunicazioni Vodafone hà annunziatu una cullaburazione di dece anni cù Microsoft.
Frà i dettagli di a cullaburazione divulgati finu à avà:
Vodafone aduprerà Microsoft Azure è e so tecnulugie OpenAI è Copilot per migliurà l'esperienza di u cliente è introduce più IA è cloud computing;
Microsoft aduprerà i servizii di cunnessione fissa è mobile di Vodafone è investirà in a piattaforma IoT di Vodafone. È a piattaforma IoT hè prevista per compie a so indipendenza in aprile 2024, cù piani sempre in piazza per cunnette più tipi di dispositivi è acquistà novi clienti in u futuru.
L'attività di a piattaforma IoT di Vodafone hè focalizzata nantu à a gestione di a cunnessione. Sicondu i dati di u Global Cellular IoT Report 2022 di a sucietà di ricerca Berg Insight, à quellu tempu Vodafone avia acquistatu 160 milioni di cunnessione IoT cellulari, chì rapprisentavanu u 6% di a quota di mercatu è si classificava quarta à u livellu mundiale dopu à China Mobile cù 1,06 miliardi (39% di quota), China Telecom cù 410 milioni (15% di quota) è China Unicom cù 390 milioni (14% di quota).
Ma ancu s'è l'operatori anu un vantaghju significativu in a "scala di cunnessione" in u mercatu di a piattaforma di gestione di a cunnessione IoT, ùn sò micca soddisfatti di i ritorni chì ottenenu da questu segmentu.
In u 2022, Ericsson venderà a so attività IoT in IoT Accelerator è Connected Vehicle Cloud à un altru venditore, Aeris.
A piattaforma IoT Accelerator avia più di 9.000 clienti d'impresa in u mondu in u 2016, gestendu più di 95 milioni di dispositivi IoT è 22 milioni di cunnessione eSIM in u mondu.
Tuttavia, Ericsson dice: a frammentazione di u mercatu IoT hà purtatu a cumpagnia à fà ritorni limitati (o ancu perdite) nantu à i so investimenti in questu mercatu è à occupà solu una piccula parte di a catena di valore di l'industria per un bellu pezzu, per quessa hà decisu di fucalizza e so risorse nantu à altre zone più vantaghjose.
E piattaforme di gestione di a cunnessione IoT sò una di l'opzioni per "slimming down", chì hè cumunu in l'industria, soprattuttu quandu l'attività principale di u Gruppu hè ostacolata.
In maghju 2023, Vodafone hà publicatu i so risultati di l'eserciziu 2023 cù un fatturatu annuale di 45,71 miliardi di dollari, un ligeru aumentu di 0,3% annantu à l'annu precedente. A cunclusione più sorprendente da i dati hè stata chì a crescita di e prestazioni di a cumpagnia stava rallentendu, è a nova CEO, Margherita Della Valle, hà presentatu un pianu di rivitalizazione à quellu tempu, dichjarendu chì Vodafone duvia cambià è avia bisognu di riallocà e risorse di a cumpagnia, simplificà l'urganizazione è fucalizza nantu à a qualità di u serviziu chì i so clienti si aspettavanu per ricuperà a so cumpetitività è catturà a crescita.
Quandu u pianu di rivitalizazione hè statu publicatu, Vodafone hà annunziatu piani per taglià u persunale in i prossimi trè anni, è hè stata ancu publicata a nutizia chì "cunsiderava di vende a so unità cummerciale Internet di e Cose, valutata à circa £ 1 miliardu".
Ùn hè statu chè cù l'annunziu di a cullaburazione cù Microsoft chì l'avvene di a piattaforma di gestione di a cunnessione IoT di Vodafone hè statu definitu in generale.
Razionalizà u ritornu limitatu di l'investimentu di a Piattaforma di Gestione di Cunnessione
Una piattaforma di gestione di a cunnessione hà sensu.
In particulare postu chì un gran numeru di carte IoT devenu esse interfacciate cù parechji operatori in u mondu sanu, chì hè un prucessu di cumunicazione longu è una integrazione chì richiede tempu, una piattaforma unificata aiuterà l'utilizatori à fà l'analisi di u trafficu è a gestione di e carte in un modu più raffinatu è efficiente.
A ragione per a quale l'operatori participanu generalmente à questu mercatu hè chì ponu emette carte SIM mentre furniscenu capacità di serviziu software per migliurà a cumpetitività di l'industria.
I motivi per chì i venditori di nuvole publiche cum'è Microsoft Azure participinu à questu mercatu: prima, ci hè un certu risicu di fallimentu in l'attività di cunnessione di rete di un unicu operatore di cumunicazione, è ci hè spaziu per sfruttà un mercatu di nicchia; secondu, ancu s'ellu ùn hè micca pussibule ottene direttamente una quantità considerablee di entrate da a gestione di cunnessione di carte IoT, supponendu chì pò prima aiutà i clienti di l'industria à risolve u prublema di a gestione di cunnessione, ci hè una più grande probabilità di furnisce li i prudutti è servizii IoT core successivi, o ancu aumentà l'usu di prudutti è servizii cloud.
Ci hè ancu una terza categuria d'attori in l'industria, vale à dì, agenti è startup, stu tipu di venditori furnisce a piattaforma di gestione di cunnessione chè l'operatori di piattaforme di gestione di cunnessione à grande scala, a differenza stà in u prucessu hè più simplice, u pruduttu hè più ligeru, a risposta à u mercatu hè più flessibile, è più vicinu à i bisogni di l'utilizatori di aree di nicchia, u mudellu di serviziu hè generalmente "carte IoT + piattaforma di gestione + soluzioni". È cù l'intensificazione di a cumpetizione in l'industria, alcune cumpagnie espanderanu a so attività per fà moduli, hardware o soluzioni applicative, cù prudutti è servizii one-stop per più clienti.
In breve, principia cù a gestione di cunnessione, ma ùn hè micca limitatu à a gestione di cunnessione.
- In a sezzione di gestione di cunnessione, l'Istitutu di Ricerca IoT Media AIoT StarMap hà riunitu e specificazioni di u pacchettu di trafficu di u produttu Huawei Cloud Global SIM Connection (GSL) in u Rapportu di Ricerca di l'Industria di a Piattaforma IoT 2023 è in u Casebook, è si pò ancu vede chì l'aumentu di u numeru di cunnessione è a cunnessione di più dispositivi di altu valore sò e duie idee principali per espansione i ricavi di a piattaforma di gestione di cunnessione, soprattuttu perchè ogni cunnessione IoT di qualità cunsumadore ùn cuntribuisce micca assai à i ricavi annuali.
- Oltre a gestione di e cunnessione, cum'è a sucietà di ricerca Omdia indica in u so rapportu "Vodafone hints at IoT spinoff", e piattaforme di abilitazione di l'applicazioni generanu da 3 à 7 volte più entrate per cunnessione chè e piattaforme di gestione di e cunnessione per cunnessione. L'imprese ponu pensà à e forme cummerciale in più di a gestione di e cunnessione, è credu chì a cullaburazione di Microsoft è Vodafone intornu à e piattaforme IoT serà basata annantu à sta logica.
Chì serà u paisaghju di u mercatu per e "piattaforme di gestione di a cunnessione"?
Obiettivamente parlante, per via di l'effettu di scala, i grandi attori si manghjaranu gradualmente a parte standardizata di u mercatu di a gestione di cunnessione. In u futuru, hè prubabile chì ci saranu attori chì esceranu da u mercatu, mentre chì alcuni attori guadagneranu una dimensione di mercatu più grande.
Ancu s'è in Cina, per via di e diverse origini corporative, i prudutti di l'operatore ùn ponu micca esse standardizati per risponde à i bisogni di tutti i clienti, a velocità di i grandi attori per annette u mercatu serà più lenta chè à l'esteru, ma in fine si dirigerà versu un mudellu stabile di i principali attori.
In questu casu, simu più ottimisti nantu à i venditori chì saltanu fora di l'involuzione, scavendu emergenti, spaziu di trasfurmazione, a dimensione di u mercatu hè cunsiderabile, a cumpetizione di u mercatu hè chjuca, cù a capacità di pagà per i segmenti di u mercatu di gestione di cunnessione.
In fatti, ci sò cumpagnie chì facenu cusì.
Data di publicazione: 29 di ferraghju 2024