In tuttu u mercatu di l'IoT cellulare, "prezzu bassu", "involuzione", "bassa soglia tecnica" è altre parolle diventanu u modulu chì l'imprese ùn ponu micca sbarrazzassi di l'incantesimu, l'ex NB-IoT, l'esistente LTE Cat.1 bis. Ancu s'è stu fenomenu hè principalmente cuncintratu in u ligame di u modulu, ma un loop, u "prezzu bassu" di u modulu avarà ancu un impattu nantu à u ligame di u chip, a cumpressione di u spaziu di prufittuità di u modulu LTE Cat.1 bis furzerà ancu una ulteriore riduzione di u prezzu di u chip LTE Cat.1 bis.
In un tale cuntestu, ci sò sempre alcune imprese di chip chì entranu in u mercatu una dopu l'altra, ciò chì purterà à una ulteriore intensificazione di a cumpetizione.
Prima di tuttu, u vastu spaziu di u mercatu hà attrattu u layout di una quantità di pruduttori di chip di cumunicazione, è u mercatu hè cusì grande chì ancu s'è a proporzione hè assai bassa, a so magnitudine ùn hè micca chjuca.
Finu à un certu puntu, a traiettoria di sviluppu di u chip LTE Cat.1 bis è di u modulu LTE Cat.1 bis pò basicamente mantene a listessa direzzione, solu chì ci hè una differenza di tempu, dunque a situazione di e spedizioni è a tendenza di u chip LTE Cat.1 bis in questi anni ponu riferisce si à pocu pressu à quella di u modulu LTE Cat.1 bis.
Sicondu a ricerca è e statistiche di l'AIoT Research Institute, e spedizioni di moduli LTE Cat.1 bis in l'ultimi anni sò mostrate in a figura sottu (un picculu numeru di moduli spediti in u primu periodu eranu principalmente moduli LTE Cat.1).
Si pò prevede chì a spedizione tutale di chip LTE Cat.1 bis pò mantene una crescita rapida in i prossimi anni. Sottu à questu livellu, ancu s'è a quota di mercatu di l'imprese di chip hè assai chjuca, per l'imprese chì entranu in u mercatu in questu mumentu è ponu piglià cù successu u mercatu, u so vulume di spedizione ùn deve esse sottustimutu.
Siconda, l'Internet cellulare di e cose longu a catena di sviluppu di a cumunicazione per evoluzione, ci pò esse pocu sviluppu di a tecnulugia, i novi entranti à sceglie ancu menu.
Cum'è tutti sapemu, a tecnulugia di cumunicazione cellulare hè sempre stata una generazione da aghjurnà è rimpiazzà, da a situazione attuale di l'applicazione è di u sviluppu, 2G/3G chì si trova in pensione, NB-IoT, LTE Cat.4 è altri mudelli di cumpetizione sò basicamente determinati, questi mercati naturalmente ùn anu bisognu di entre. Allora, l'uniche opzioni dispunibili sò 5G, Redcap è LTE Cat.1 bis.
Per l'imprese chì volenu entre in u mercatu di l'IoT cellulare, assai di elle sò imprese innovative stabilite solu in l'ultimi unu o dui anni, paragunate à i venditori tradiziunali di chip cellulari o à l'imprese chì anu luttatu in u campu per parechji anni, ùn anu micca un vantaghju in termini di tecnulugia è capitale, mentre chì a soglia di a tecnulugia 5G hè alta, è l'investimentu iniziale in R&S hè ancu più grande, dunque hè più apprupriatu sceglie LTE Cat.1 bis cum'è puntu di svolta.
Infine, a prestazione ùn hè micca un prublema, prezzu bassu per u mercatu.
U chip LTE Cat.1 bis pò risponde à e numerose esigenze di l'applicazioni di l'industria IoT. A causa di i limiti relativamente chjari di i bisogni di e diverse industrie, da a cumplessità di u disignu di u chip, a stabilità di u software, a simplicità di u terminal, u cuntrollu di i costi è altre cunsiderazioni, e cumpagnie di chip ponu formulà una cumminazione di diverse caratteristiche per risponde à i bisogni di diversi scenarii IoT.
Per a maiò parte di l'applicazioni IoT, i requisiti per e prestazioni di u produttu ùn sò micca elevati, solu per risponde à i bisogni basi. Dunque, a principale cumpetizione attuale si trova in u prezzu, idealmente, basta chì l'imprese sianu disposte à fà prufitti per piglià u mercatu.
Sicondu e previsioni di quest'annu, e spedizioni di Zilight Zhanrui menu di l'annu scorsu, circa 40 milioni di pezzi; ASR basicu è l'annu scorsu circa u listessu, per mantene 55 milioni di pezzi di spedizioni. È move e spedizioni di cumunicazione core in a rapida crescita di quest'annu, e spedizioni annuali sò previste di ghjunghje à 50 milioni di pezzi, o minacceranu u mudellu di "doppiu oligopoliu". In più di questi trè, e principali cumpagnie di chip cum'è a tecnulugia di l'infurmazione core wing, a saviezza di a sicurezza, a tecnulugia core rising, inizialmente ghjunghjeranu à un milione di spedizioni quest'annu, e spedizioni totali di queste cumpagnie sò circa 5 milioni di pezzi.
Si prevede chì da u 2023 à u 2024, a scala di spiegamentu di LTE Cat.1 bis ripiglierà una forte crescita, in particulare per rimpiazzà u mercatu azionario di 2G, è ancu a stimulazione di u novu mercatu di l'innuvazione, è ci saranu più imprese di chip cellulari à unisce si.
Data di publicazione: 13 di lugliu di u 2023