(Nota di l'editore: Questu articulu, traduttu da a Guida di risorse ZigBee · Edizione 2016-2017.)
Zigbee 3.0 hè l'unificazione di i standard wireless leader di u mercatu di l'Alliance in una sola suluzione per tutti i mercati è l'applicazioni verticali. A suluzione furnisce una interoperabilità senza soluzione di continuità trà a più larga gamma di dispositivi intelligenti è dà à i cunsumatori è à l'imprese accessu à prudutti è servizii innovativi chì travaglianu inseme per migliurà a vita di tutti i ghjorni.
A suluzione ZigBee 3.0 hè stata cuncipita per esse faciule da implementà, cumprà è aduprà. Un unicu ecosistema cumpletamente interoperabile copre tutti i mercati verticali, eliminendu a necessità di sceglie trà profili specifichi di l'applicazione cum'è: Domotica, Light Link, Edificiu, Vendita al dettaglio, Energia intelligente è Salute. Tutti i dispositivi è cluster PRO legacy saranu implementati in a suluzione 3.0. A cumpatibilità in avanti è indietro cù i profili basati nantu à PRO legacy hè mantenuta.
Zigbee 3.0 usa a specificazione IEEE 802.15.4 2011 MAC/Phy chì funziona in a banda senza licenza di 2,4 GHz, dendu accessu à i mercati mundiali cù un unicu standard radio è u supportu di decine di fornitori di piattaforme. Custruitu nantu à PRO 2015, a ventunesima revisione di u standard di rete mesh ZigBee PRO, leader di l'industria, ZigBee 3.0 sfrutta u successu di mercatu di più di dece anni di stu stratu di rete chì hà supportatu più di un miliardu di dispositivi venduti. Zigbee 3.0 porta novi metudi di sicurezza di rete à u mercatu, tenendu u passu cù i bisogni in continua evoluzione di u paisaghju di sicurezza IoT. E rete Zigbee 3.0 furniscenu ancu supportu per Zigbee Green Power, chì raccoglie energia à i nodi finali "senza batteria" furnendu una funzione proxy uniforme.
L'Alleanza Zigbee hà sempre cridutu chì a vera interoperabilità vene da a standardizazione à tutti i livelli di a rete, in particulare u livellu di l'applicazione chì tocca u più da vicinu l'utente. Tuttu, da l'unione à una rete à l'operazioni di i dispositivi cum'è l'accensione è u spegnimentu, hè definitu in modu chì i dispositivi di diversi fornitori possinu travaglià inseme senza intoppi è senza sforzu. Zigbee 3.0 definisce più di 130 dispositivi cù a più larga gamma di tipi di dispositivi, cumpresi dispositivi per: domotica, illuminazione, gestione di l'energia, apparecchi intelligenti, sicurezza, sensori è prudutti di monitoraghju di l'assistenza sanitaria. Supporta sia installazioni fai-da-te facili da aduprà sia sistemi installati prufessiunalmente.
Vulete accede à a Soluzione Zigbee 3.0 ? Hè dispunibule per i membri di a Zigbee Alliance, dunque unitevi à l'Alliance oghje è diventate parte di u nostru ecosistema glubale.
Da Mark Walters, CP di Sviluppu Strategicu · ZigBee Alliance
Data di publicazione: 12 d'aprile 2021