(Nota di l'editore: Questu articulu, estratti da a Guida di risorse ZigBee.)
Malgradu una cumpetizione accanita à l'orizonte, ZigBee hè ben pusizionatu per a prossima fase di a cunnessione IoT à bassa putenza. I preparativi di l'annu passatu sò cumpleti è sò cruciali per u successu di u standard.
U standard ZigBee 3.0 prumesse di fà di l'interoperabilità un risultatu naturale di a cuncepzione cù ZigBee piuttostu chè un pensamentu intenzionale dopu, sperendu di eliminà una fonte di critica di u passatu. ZigBee 3.0 hè ancu u culmine di una decina d'anni di sperienza è di lezioni amparate à a manera dura. U valore di questu ùn pò esse sopravvalutatu. I cuncettori di prudutti apprezzanu suluzioni robuste, testate in u tempu è pruvate in pruduzzione.
L'Alleanza ZigBee hà ancu prutettu e so scumesse accunsentendu à travaglià cù Thread per permette à a biblioteca di l'applicazioni di ZigBee di funziunà nantu à u stratu di rete IP di Thread. Questu aghjusta una opzione di rete tutta IP à l'ecosistema ZigBee. Questu pò esse di primura. Mentre chì l'IP aghjusta un sovraccaricu significativu à l'applicazioni cù risorse limitate, parechji in l'industria credenu chì i vantaghji di u supportu IP end-to-end in l'IoT superanu u trascinamentu di u sovraccaricu IP. In l'ultimu annu, questu sentimentu hè solu aumentatu, dendu à u supportu IP end-to-end un sensu d'inevitabilità in tuttu l'IoT. Questa cuuperazione cù Thread hè bona per entrambe e parti. ZigBee è Thread anu bisogni assai cumplementari - ZigBee hà bisognu di un supportu IP ligeru è Thread hà bisognu di una biblioteca di profili d'applicazione robusta. Questu sforzu cumunu puderia pone e basi per una fusione graduale de facto di i standard in l'anni à vene se u supportu IP hè cusì criticu cum'è parechji credenu, un risultatu win-win desiderabile per l'industria è l'utente finale. Un'alleanza ZigBee-Thread pò ancu esse necessaria per ottene a scala necessaria per difende si da e minacce da Bluetooth è Wi-Fi.
Data di publicazione: 17 di settembre di u 2021