L'impurtanza di l'ecosistemi

(Nota di l'editore: Questu articulu, estratti da a Guida di risorse ZigBee.)

In l'ultimi dui anni, hè diventata apparente una tendenza interessante, chì puderia esse critica per l'avvene di ZigBee. A questione di l'interoperabilità hè ghjunta à u livellu di a rete. Qualchì annu fà, l'industria era principalmente focalizzata nantu à u stratu di rete per risolve i prublemi d'interoperabilità. Stu pensamentu era u risultatu di u mudellu di cunnessione "un vincitore". Vale à dì, un unicu protocolu puderia "vince" l'IoT o a casa intelligente, duminendu u mercatu è diventendu a scelta ovvia per tutti i prudutti. Da tandu, l'OEM è i titani tecnologichi cum'è Google, Apple, Amazon è Samsung anu urganizatu ecosistemi di livellu superiore, spessu cumposti da dui o più protocolli di cunnessione, chì anu spustatu a preoccupazione per l'interoperabilità à u livellu di l'applicazione. Oghje, hè menu pertinente chì ZigBee è Z-Wave ùn sianu micca interoperabili à u livellu di rete. Cù ecosistemi cum'è SmartThings, i prudutti chì utilizanu unu di i protocolli ponu coesiste in un sistema cù l'interoperabilità risolta à u livellu di l'applicazione.

Stu mudellu hè beneficu per l'industria è u cunsumadore. Scegliendu un ecosistema, u cunsumadore pò esse assicuratu chì i prudutti certificati funzioneranu inseme malgradu e differenze in i protokolli di livellu inferiore. Impurtantemente, l'ecosistemi ponu ancu esse fatti travaglià inseme.

Per ZigBee, stu fenomenu mette in risaltu a necessità d'esse inclusu in u sviluppu di l'ecosistemi. Finu à avà, a maiò parte di l'ecosistemi di casa intelligente si sò cuncentrati nantu à a cunnessione di e piattaforme, spessu ignurendu l'applicazioni cù risorse limitate. Tuttavia, à misura chì a cunnessione cuntinueghja à spustassi versu applicazioni à bassu valore, a necessità di capisce e risorse limitate diventerà più impurtante, spinghjendu l'ecosistemi à aghjunghje protocolli à bassu bitrate è bassu cunsumu d'energia. Ovviamente, ZigBee hè una bona scelta per sta applicazione. U più grande patrimoniu di ZigBee, a so biblioteca di profili d'applicazione larga è robusta, ghjucherà un rolu impurtante à misura chì l'ecosistemi si rendenu contu di a necessità di cuntrullà decine di tipi di dispositivi disparati. Avemu digià vistu u valore di a biblioteca per Thread, chì li permette di colmà u fossu à u livellu di l'applicazione.

ZigBee entra in un'era di cumpetizione intensa, ma a ricumpensa hè immensa. Per furtuna, sapemu chì l'IoT ùn hè micca un campu di battaglia "u vincitore piglia tuttu". Parechji protokolli è ecosistemi prospereranu, truvendu pusizioni difendibili in applicazioni è mercati, chì ùn hè micca a suluzione à ogni prublema di cunnessione, nè ZigBee. Ci hè assai spaziu per u successu in l'IoT, ma ùn ci hè mancu garanzia di questu.


Data di publicazione: 24 di settembre di u 2021
Chat in linea WhatsApp!